Audi Q5 55 TFSI e S edition 19/Panoramdak/Dodehoek/Adaptieve cruise/Camera/Elektrische klep/Stoel + voorruitverwarming/Isolerend glas

€ 42.450,- incl. BTW

Bouwjaar 29-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 92.697 km
Deuren 5
Kenteken X-819-VL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Audi Q5 55 TFSI e S edition 19/Panoramdak/Dodehoek/Adaptieve cruise/Camera/Elektrische klep/Stoel + voorruitverwarming/Isolerend glas


€ 42.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 92.697 km
Deuren 5
Kenteken X-819-VL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mekenkamp Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rumpsterweg 19
Postcode 3981 AK
Plaats Bunnik
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6571384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mekenkampautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 54 liter
Actieradius: 62 km

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 466 x 189 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 14 kWh

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 55 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Sportief, stoer en net even anders dan anders, mede dankzij de S-Line styling. Hybride rijden is de ideale middenweg. Deze Audi Q5 biedt die mogelijkheid. Goedkoper rijden, schoner rijden en zo nodig over op benzine. De ideale combi! Van een cabrio heeft u alleen 's zomers plezier. Maar het elektrisch bediende glazen panorama dak van deze auto betekent het hele jaar genieten. Net zoals u elke dag het gemak ervaart van de elektrisch bedienbare achterklep. Hoe koud het buiten ook is, de stoelverwarming geeft u meteen een behaaglijk gevoel. De matrix LED-verlichting in de koplampen bestaat uit een raster van lichtpunten met maximale opbrengst. Bij tegenliggers past het systeem precies die punten aan die hinderlijk kunnen zijn. U behoudt maximaal zicht! Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

Alle ritinformatie en communicatie is gebundeld in één overzichtelijk digitale dashboard. Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Na een lange werkdag in de file: daar zit niemand op te wachten. Gelukkig helpt de file assistent een handje. Het radarsysteem meet de ruimte tot de voorligger en bewaakt de juiste afstand. Stilstaan? Dan remt en stopt de auto vanzelf. Locatie, motorconditie, storingen... via Connected Services krijgt u alle vitale info over de auto door. Ook handig bij pech! Ook full map naviga

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie