Bouwjaar | 30-05-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.678 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-674-ZL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.197 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
€ 23.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.678 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-674-ZL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.197 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RH Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 2C |
Postcode | 3641 RC |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55725161 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rh-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2009 - jun 2012
Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 234 km/u
Ledig gewicht: 1.795 kg
Wielbasis: 281 cm
Interieur
Interieurkleur: Licht grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Energielabel: D
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
-- Uitgebreide fotoreportage(87 stuks) & informatie op WWW.RH-AUTOMOTIVE.NL --
Nieuwste model SUV- youngtimer van Audi, de Audi Q5! Voorzien van heerlijke én betrouwbare 3.2 V6 FSI motor met Quattro vierwielaandrijving en automatische transmissie. Onverprutst, origineel ex Zwitsers exemplaar met prachtig diepzwart metallic lakwerk met een lichtgrijs volledig lederen sportinterieur(elektrisch) met zwarte bies! Tevens voorzien van een modern breedbeeld touchscreen multimediasysteem wat is geïntegreerd in het Audi systeem. Op de volgende kilometerstanden heeft de Audi volgens het onderhoudsboek onderhoud/reparaties genoten:
12.643km
19.628km
24.269km
33.577km
44.094km
50.292km
60.728km
73.390km
89.211km
105.242km
147.503km
156.652km(NL- Audi specialist)
De Audi is door de Audi specialist technisch nagekeken waarna noodzakelijke reparaties en onderhoud zijn uitgevoerd(156.652km). Zorgeloos instappen en gelijk rijden bij RH Automotive! Deze Audi komt ook in aanmerking voor de Youngtimer regeling per Mei, 35% bijtelling over de dagwaarde i.p.v. de nieuwprijs. Indien gewenst kunnen wij u van dienst zijn met een taxatierapport(WEV) van een Notarieel Beëdigd TMV Register-Taxateur en Register-Taxateur VRT(extern bedrijf). Lees meer over ons bedrijf, de van toepassing zijnde algemene verkoop- leveringsvoorwaarden, klantenreviews, uitgebreide voertuiginformatie en fotoreportage( 87 stuks!! ) op WWW.RH-AUTOMOTIVE.NL. Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, ontvangen wij u graag uitsluitend op afspraak. Bijkomende kosten: RDW tenaamstellingskosten kenteken € 10,75.-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.