Audi Q5 3.2 FSI E DISTRIBUTIE LEDER. gar.

€ 19.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-03-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 188.748 km
Deuren 5
Kenteken 69-PTF-8 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.197 cc
Vermogen 199 kW (271 pk)

Audi Q5 3.2 FSI E DISTRIBUTIE LEDER. gar.


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-03-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 188.748 km
Deuren 5
Kenteken 69-PTF-8 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.197 cc
Vermogen 199 kW (271 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Verlaan
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leidsestraatweg 32- 34
Postcode 3481 EX
Plaats Harmelen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 444242 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageverlaan.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2009 - jun 2012
Modelcode: 8R

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 6
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 234 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 193 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.780 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.415 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 218 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 275 - € 312 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 6 maanden (inbegrepen): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Er zijn mensen die zeggen: het merk maakt me niet uit zolang het maar Duits is. En gelijk hebben ze. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Niets geeft meer gevoel van luxe en comfort dan een lederen interieur. Ook dat is hier meegeleverd De sportstoelen geven het interieur van deze Q5 een super strakke en sportieve uitstraling. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. U wordt in deze auto ook getrakteerd op verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Uw favoriete muziek klinkt beter dan ooit met het ingebouwde high performance audiosysteem. Verder geniet u ook van: full map navigatiesysteem. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. In deze Audi kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee u meer ontspannen en zuiniger rijdt. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra.

Tevens wordt deze auto geleverd met12 maanden BOVAG Garantie , meerprijs 12 maan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie