Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line S Apple CarPlay / Automaat / PDC / Cruise / Airco / Elektr. stoelen

€ 15.100,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 140.159 km
Deuren 5
Kenteken NL-866-X Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line S Apple CarPlay / Automaat / PDC / Cruise / Airco / Elektr. stoelen


€ 15.100,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 140.159 km
Deuren 5
Kenteken NL-866-X Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autosgebruikt Mijdrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 46
Postcode 3641 RR
Plaats Mijdrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41002238 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autosgebruikt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/55 R19
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 188 x 165 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.853 kg
Laadvermogen: 512 kg
GVW: 2.365 kg

Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 260 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal

Het is een auto die is ontworpen om niet alleen functioneel te zijn, maar om bovendien uitstekende prestaties neer te zetten. De styling voegt een aantal uitgesproken sportieve accenten toe. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. De leren bekleding straalt klasse en goede smaak uit. Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels horen tot de voorzieningen op deze auto.

Soms wil je goed geluid kunnen voelen! Het high performance audiosysteem bedient u op uw wenken. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Uw ogen horen op de weg, toch? Daarom is deze auto voorzien van audiobediening op het stuur. Gemakkelijk én veilig! Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Achter het stuur van deze Audi bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. Met lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Audi helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi Q5 samen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor.

Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren. Autosgebruikt Mijdrecht staat voor 7 jaar betrouwbare occasions van elk merk.

Door intensieve samenwerking met dealerbedrijven beschikken wij dagelijks over een sterk wisselende voorraad occasions die wij tegen aantrekkelijke prijzen aanbieden.

Mogelijkheden bij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie