Bouwjaar | 21-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.231 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-370-BT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
€ 45.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.231 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-370-BT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haak & Jansen Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reijerscop 9 |
Postcode | 3481 LD |
Plaats | Harmelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38249483 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haakenjansen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.455 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.150 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Audi E-tron. Zegt u nou zelf: niks is in de auto toch aantrekkelijker dan de geur van een lederen interieur? Tenzij u meer geniet van gemak. En daarvoor is de elektrisch bedienbare achterklep. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. De sportstoelen geven het interieur een super strakke look. Constante rijhoogte, optimaal comfort, perfecte wegligging... de luchtvering zorgt ervoor! De comfortstoelen doen er nog een schepje bovenop. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Voorzien van matrix LED-verlichting. De auto dimt precies dat deel van de lichtstraal waar de voor- of tegenliggers in rijden. De overige segmenten blijven aan en verlichten de weg. Ook is de auto voorzien van: 20 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Het digitale dashboard zorgt voor een super functionele display van reisinformatie. De functie van deze 360 graden camera is vooral nuttig in smalle straatjes waar het zicht beperkt is. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De ingebouwde Connected Services vertellen u via de app alles over de status van de auto. Locatie, onderhoudsstatus, brandstofpeil en nog veel meer! Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen en DAB ontvangst.
U geniet nog meer van het rijden met uw Audi omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Jachtvliegers doen het al jaren, maar u kunt het nu ook: met de head-up display functie-informatie aflezen zonder uw ogen van de weg te halen. Deze Audi E-tron is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Een aanrijding met een andere weggebruiker die zich in uw dode hoek bevindt, heeft meestal ernstige gevolgen, zeker bij kwetsbare verkeersdeelnemers. De actieve dodehoekdetectie helpt dit risico sterk te verkleinen. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Audi bovendien accident avoidance system, forward collision warning system, frontale botsbescherming en bandenspanningcontroles
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.