vorige 213 van 1.355 volgende

Audi E-Tron E-Tron 50 quattro Launch edition plus 71 kWh | NAP | 4% BIJTELLING | ACC | PANO | STOELVERWARMING | CARPLAY |

€ 38.750,-

Bouwjaar 17-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 65.799 km
Deuren 5
Kenteken G-964-VK Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 230 kW (313 pk)

Audi E-Tron E-Tron 50 quattro Launch edition plus 71 kWh | NAP | 4% BIJTELLING | ACC | PANO | STOELVERWARMING | CARPLAY |


€ 38.750,-

Algemeen

Bouwjaar 17-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 65.799 km
Deuren 5
Kenteken G-964-VK Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 230 kW (313 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ros Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Galileistraat 28
Postcode 3902 HR
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21923244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rosautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 540 Nm

Aandrijving
Actieradius: 302 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 71 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 120 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 246,93 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Deze Audi e-tron is innovatie op zijn best. Hij is ontworpen als een unieke combinatie van rijplezier en zorg voor het milieu. Deze auto heeft 65500 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2019. Met de elektromotor zoeft u fluisterzacht over de weg. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Wel eens luchtvering ervaren? Deze auto biedt elke keer een rimpelloze rit. Maximaal comfort en stijl krijgt u dankzij het lederen interieur. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Volop licht en ruimtelijk gevoel geeft het elektrische bediende glazen panoramadak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Met het digitale dashboard heeft u essentiële info in beeld. Altijd, overal. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Filerijden zal nooit een pretje worden. Maar met de file assistent wordt het wél relaxter. Deze geavanceerde optie zorgt dat u automatisch de juiste afstand tot de voorligger houdt en remt bovendien als de rij tot stilstand komt. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Bij deze auto is uw smartphone een geavanceerde afstandsbediening. Remote services brengen u overal in contact met uw auto. Met navigatiesysteem met harde schijf, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, parkeersensoren voor en achter, regensensor en automatisch dimmende buitenspiegels is deze auto helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi e-tron samen. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Voertuigen of personen buiten uw zicht kunnen gevaar opleveren. De actieve dodehoekdetectie waarschuwt direct. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie