Bouwjaar | 20-01-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.751 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 74-NR-VR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 246 kW (335 pk) |
€ 7.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.751 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 74-NR-VR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 246 kW (335 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Versteegh Automotive |
Contactpersoon | M. Versteegh |
Adres | Ter Aaseweg 10b |
Postcode | 3626 AA |
Plaats | Nieuwer ter Aa (breukelen) |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 232400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.versteeghautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R19
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 189 x 144 cm
Wielbasis: 294 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.755 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.380 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 288 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik in de stad: 17,6 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Overcomplete en in zeer nette staat verkerende Audi A8 4.2 V8. Zowel van binnen als van buiten verkeert de A8 in zeer nette staat. De vorige eigenaar heeft de A8 keurig onderhouden, wat ook goed aan de auto is af te zien. Het onderhoud is volledig uitgevoerd door de Audi-dealer. Origineel Nederlands geleverde auto, inclusief alle documentatie, reservesleutel, afgestempeld serviceboekje, diverse facturen en het RDW Tellerrapport.
Deze waanzinnige automobiel is niet in een paar woorden te omschrijven, wat een luxe en comfort. De optielijst van de A8 is enorm. Alle denkbare comfortabele en sportieve opties zijn in de auto te vinden. Zoals luchtvering, navigatie, stoelverwarming, etc. De nieuwprijs van de A8 is 135.900 euro.
De uitstekende prestaties van deze auto komen van de 4.2 8-cilinder motor en de automatische transmissie. Door middel van de vierwielaandrijving worden de 335 paardenkrachten losgelaten op het wegdek en het geluid van de V8 motor zorgt voor een glimlach van oor tot oor. Het maakt niet uit hoe slecht het wegdek is. De luchtvering strijkt alle oneffenheden glad. Ouderwets vakmanschap en natuurlijke materialen komen samen in het leder met alcantara beklede interieur. De stoelen zijn elektrisch in alle mogelijke zitposities in te stellen, zodat u altijd voortreffelijk achter het stuur zit van deze fantastische auto.
Voor de zakelijke rijder is de Audi als youngtimer te berijden met een zeer gunstige bijtelling.
U krijgt bij aankoop het RDW Tellerrapport meegeleverd om de kilometerstand te garanderen.
Eventueel inruil mogelijk.
Voor meer informatie en/of het maken van een afspraak kunt u ons altijd bereiken op onderstaand telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,
Versteegh Automotive
M. Versteegh
tel. 0294-232400
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.