Bouwjaar | 22-09-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-KVS-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
€ 9.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-KVS-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Laak Bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg-Noord 49 |
Postcode | 3812 PK |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 84545040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.delaakbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 471 x 185 x 139 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 513 - € 548 per kwartaal
Autos inkoop en Inkoop Bestelbussen van alle merken en bouwjaren
Waarom een auto kopen bij Autobedrijf De Laak B.V
Wij hebben 20 jaar ervaring in de autobranche en door ons grote netwerk kunnen wij auto's leveren voor scherpe prijzen! Geen afleverkosten. Geen dure showroom of 5 man personeel maar voordeel waar u wat aan heeft.
Inruil en financiering mogelijk!
Ook voor export papieren afmelden en verzekering!
Even bellen voor vertrek aub!
06-84545040
www.delaakbv.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A5 | Verleidelijke lijnen
U heeft uw oog laten vallen op de nieuwe Audi A5 Coupé. Het imago van Audi spreekt u aan. De harmonieuze verhoudingen trokken uw aandacht. Het strakke lijnenspel wist u te verleiden. En dus rest de vraag: rijdt de Audi A5 Coupé zo goed als hij er uitziet?
De Audi A5 Coupe ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Enige vorm van "voorsprong door techniek" is ver te zoeken, maar door bestaande techniek te verfijnen is de A5 sportief en comfortabel
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- sterke en relatief zuinige 2.0 TFSI motor
- geslaagde vormgeving
Min
- hoofdsteunen te laag (S-Line stoelen)
- karige standaard-uitrusting
- geen nieuwe techniek of innovaties
Conclusie
Rijdt de nieuwe Audi A5 Coupé zo goed als hij er uitziet? Een uitgebreide testrit geeft een eenduidig antwoord op die vraag: ja. Het weggedrag en de prestaties zijn uitmuntend. Daarbij is het verbruik relatief bescheiden en is de uitrusting modern (mits gekozen voor de juiste opties). Ook met de ruimte overtuigt de A5 Coupé.
Tegelijkertijd is de Audi A5 Coupé rationeel moeilijk te verantwoorden. Het verschil met de concurrentie is gering en enige vorm van voorsprong door techniek is ver te zoeken. Toch zal menigeen dat voor lief nemen, want het zijn uiteindelijk het imago en het lijnenspel waarmee de A5 Coupé als geen ander weet te verleiden.