Audi A1 Sportback 1.0 TFSI Navigatie | Lichtmetalen velgen | elektr. raambed. v+a

€ 16.950,- incl. BTW

Bouwjaar 26-03-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 26.895 km
Deuren 5
Kenteken SF-808-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Audi A1 Sportback 1.0 TFSI Navigatie | Lichtmetalen velgen | elektr. raambed. v+a


€ 16.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-03-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 26.895 km
Deuren 5
Kenteken SF-808-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Rooij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres C. de Haasweg 12
Postcode 3721 TK
Plaats Bilthoven
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2204816 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.derooijauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb 2015 - aug 2018
Modelcode: 8X

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 175 x 145 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 97 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- De Rooij budget (zonder meerprijs): Aflevering zonder garantie. Wij controleren de vloeistoffen en bandenspanning en zetten de auto op uw naam.
- De Rooij 3 maanden Motor + Bak (€ 595): Controle van de vloeistoffen en bandenspanning, registratie van de nieuwe auto op uw naam, 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak.
- De Rooij 6 Maanden Select (€ 895): 6 Maanden Select garantie, een uitgebreide afleverinspectie, registratie van de nieuwe auto op uw naam.
- BOVAG Garantie 12 maanden (€ 1.295): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

U kunt bij ons kiezen voor afleverpakketten.

Pakket 1 kost € 0 ,- : wettelijke garantie, afleverinspectie, reinigen binnen en buiten , te naam stellen e/o vrijwaren.
Pakket 2 kost € 595,- : 3 Maanden garantie op motor en versnellingsbak (Alle delen die in de olie lopen) afleverinspectie, reinigen binnen en buiten , te naam stellen e/o vrijwaren.
Pakket 3 kost € 895,- : 6 Maanden Select garantie, inclusief uitgebreide afleverinspectie, minimaal 6 maanden APK keuring, poetsen en administratieve afhandeling.
Pakket 4 kost € 1295,- : 12 Maanden Bovag garantie, uitgebreide afleverinspectie, volledig poetsen en reinigen van binnen en buiten, administratieve afhandelingen.

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf de Rooij is sinds 1928 gevestigd in De Bilt. Wij zijn gespecialiseerd in Volkswagen, Audi en Skoda. Heeft u wensen met betrekking tot opties die niet aanwezig zijn zoals trekhaken, parkeersensoren of andere opties vraag ons dan naar de mogelijkheden. Wij denken graag met u mee en er is veel mogelijk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie