Bouwjaar | 12-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.645 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RD-538-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 15.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.645 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RD-538-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Bedrijfswagen Garage B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 4 |
Postcode | 3481 MJ |
Plaats | Harmelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 407709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.debedrijfswagengarage.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2018
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 397 x 175 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,8 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
De vermelde verkoopprijs is All-in, er komen dus geen extra kosten meer bij.
Wij beiden deze auto dus rijklaar aan inclusief vloeistof controle, geldige APK, tenaamstellingskosten en 3 maanden coulance garantie.
Coulance garantie is in de 1e week 100% garantie op alles want dan was hij bij levering niet goed, daarna heeft u 50/50 garantie. Mocht er dus in de eerst 3 maanden een reparatie nodig zijn dan dan delen wij de kosten 50/50, hij moet dan wel bij ons worden gerepareerd.
U kunt daarnaast kiezen voor een onderhoudsbeurt incl pechhulp voor een meerprijs van € 450,-
Garantie bieden wij als AutoCrew in samenwerking met AutoTrust aan.
Deze is er al vanaf € 205,- voor 6 maanden of € 304,- voor 12 maanden, beide met € 45,- eigen risico.
Op onze website kunt u de voorwaarden en actuele prijzen zien.
Auto moet nog naar ons poetsbedrijf, of is daar nu naar toe. Bel ons anders eerst even voordat u voor niks komt.
Het is niet alleen de bouwkwaliteit waar Duitse auto's om bekend staan, maar ook de rijkwaliteiten. Dat merk je achter het stuur van deze Audi A1 Sportback. Lekker sportief en een tikkie stoer: de S-Line styling geeft een hele dynamische uitstraling. De motor is zuinig maar pittig, en maakt een vlotte rijstijl mogelijk. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, in hoogte verstelbare voorstoelen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
U kunt het audio-installatiesysteem bedienen vanaf het stuurwiel, dit zorgt ervoor dat u uw aandacht op de weg kunt blijven houden. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. En deze auto heeft ook sportstuurwiel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.
Zoals u mag verwachten van deze Audi A1 Sportback is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen.
Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!