Bouwjaar | 25-05-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.221 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-820-SH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
€ 13.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-05-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.221 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-820-SH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haak & Jansen Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reijerscop 9 |
Postcode | 3481 LD |
Plaats | Harmelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38249483 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haakenjansen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R17
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Topsnelheid: 227 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.685 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Met zijn geweldige prestaties en dynamische uiterlijk laat deze sportieve eyecatcher het hart van veel autoliefhebbers sneller kloppen. We hebben het hier over een Audi A1 SPORTBACK. De begrippen exclusief en sportief zijn allebei van toepassing op de markante S-Line styling. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. Licht en lucht komen onbelemmerd binnen als het elektrisch bediende glazen panoramadak met één druk op de knop wordt geopend. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verwarmde ruitensproeiers ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audio-installatiesysteem gecombineerd. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. De elektronische systemen in deze Audi helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden. De uitrusting van deze auto is met sportstuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
Kilometerstand: 179.588 km
Bouwjaar: 2012
APK: Nieuw bij aflevering!
Vraagprijs: 13.495,- Euro
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen GEEN afleverkosten!
Alle auto's worden zonder garantie verkocht tenzij anders vermeld.
Wij kunnen 24/7 uw nieuwe aankoop op naam zetten. Inruil van uw auto/motor/scooter/boot mogelijk!
Autotrust garantie is mogelijk, vraag naa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!