Alfa Romeo Stelvio 2.2d Super - Maxton Design - Keyless

€ 26.995,-

Bouwjaar 01-09-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 147.612 km
Deuren 5
Kenteken N-621-RK Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.143 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.2d Super - Maxton Design - Keyless


€ 26.995,-

Algemeen

Bouwjaar 01-09-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 147.612 km
Deuren 5
Kenteken N-621-RK Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.143 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haak & Jansen Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Reijerscop 9
Postcode 3481 LD
Plaats Harmelen
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38249483 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haakenjansen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 167 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.579 kg
Laadvermogen: 696 kg
GVW: 2.275 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket "Gratis"
Dit afleverpakket bevat: Bandenspanning controle, Geldige APK, Gratis Tenaamstellen, Vloeistoffen controle

Geavanceerde techniek in een stijlvolle verpakking, dat is een goede omschrijving van deze Italiaan. De aandrijving van deze Alfa Romeo wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Veel leuke extra's heeft deze auto. Om maar wat te noemen: de elektrisch bedienbare achterklep en het stijlvolle lederen interieur. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, actieve hoofdsteunen en LED-achterlichten zijn aan boord.

Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! Het navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Door de audiobediening op het stuur regelt u elke aanpassing van het geluid en de muziek zonder het stuur los te laten. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Extra opties op deze auto zijn: sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende buitenspiegels.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Alfa Romeo Stelvio samen. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Het forward collision warning-systeem waarschuwt indien een botsing dreigt met een voorliggend of tegemoetkomend voertuig. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen en vergroot de veiligheid voor u en uw passagiers. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Kilometerstand: 147.xxx km
Bouwjaar: 2017
APK: 03-05-2024 (nieuwe apk mogelijk in overleg)

V

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie