Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD B-Tech VELOCE Q4 GRIGIO VESUVIO PANO/1E EIG/ACC/CARPLAY/CAMERA/LEER

€ 34.996,- incl. BTW

Bouwjaar 27-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 136.453 km
Deuren 5
Kenteken H-462-KN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 148 kW (202 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD B-Tech VELOCE Q4 GRIGIO VESUVIO PANO/1E EIG/ACC/CARPLAY/CAMERA/LEER


€ 34.996,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 136.453 km
Deuren 5
Kenteken H-462-KN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 148 kW (202 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kesteloo Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Autoweg 36
Postcode 3911 TK
Plaats Rhenen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)317 - 232000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kestelooautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 169 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 176 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

nieuw in onze voorraad deze PRACHTIGE en UNIEKE Alfa Romeo Stelvio 2.0T Q4 B-tech Veloce MET 8-traps automaat. Uitgevoerd in één van de mooiste exterieurkleuren "Grigio Vesuvio" met "Rosso" vollederen interieur, staande op 20" "Speciale" velgen met Michelin Pilot Sport 4S banden.

Betreft een ORIGINEEL NEDERLANDS geleverde Stelvio, afkomstig van de EERSTE EIGENAAR.

De oorspronkelijke nieuwprijs van maar liefst €72.760,- zegt alles over de zéér uitgebreide en in onze ogen EINDELOZE OPTIELIJST.

Deze auto is dealer onderhouden t/m 07-2023 (@Alfa-dealer Zeeuw), afgestempeld onderhoudsboek en 2 sleutels zijn aanwezig.

Hieronder vind u de optielijst, neem eens rustig de tijd om deze door te lezen:

39805 Achteruitrijcamera
> 25800 - Parkeerhulp elektronisch voor en achter
15209 Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar
15802 Buitenspiegel met Dimautomaat
1505 Comfort-pakket
> 22701 - Voorruit infrarood-reflecterend
> 25084 - USB-aansluiting in Achterbank
> 29121 - Ionisator voor de luchtreiniging
> 35508 - Keyless-Entry
> 36392 - Portiergrepen buiten met LED-verlichting
77273 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6d-TEMP
25640 Infotainment-systeem: UConnect 3D Nav (Kleurenbeeldscherm 8,8")
> 24050 - Radio-ontvangst Digital (DAB)
> 24751 - Handsfree-installatie Bluetooth incl. Audio-Streaming
> 24999 - AUX-IN-aansluiting
> 25010 - USB-aansluiting
13106 Instaplijsten met Roestvrij stalen inzet
26303 Interieurinrichting: Interieurlijsten Aluminium
35508 Keyless-Entry
> 36392 - Portiergrepen buiten met LED-verlichting
19000 Koplampsproeiers (Koplampsproeiers)
50228 Lichtmetalen velgen 8,5x20 (Speciale)
50224 Lichtmetalen velgen 8,5x20 (Trofeo, 10-spaaks, donker)
11000 Metallic-lak
16306 Panoramadak / Scharnierdak (Glas)
26603 Pedalen Aluminium
36392 Portiergrepen buiten met LED-verlichting
68707 Reservewiel als noodwiel
18610 Rijassistent-systeem Grootlichtassistent
19102 Ruitensproeistukken verwarmbaar
2106 Sportpakket
> 26303 - Interieurinricht

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie