Alfa Romeo Mito 1.4 Centenario
€ 5.250,-
Bouwjaar | 28-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.966 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 47-NFZ-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.966 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 47-NFZ-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lovari Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kastanjeweg 10 |
Postcode | 3421 TD |
Plaats | Oudewater |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44884405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lovariautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R17
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.085 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.590 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Laat u niets wijsmaken, deze Alfa Romeo MiTo biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Alfa Romeo wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Elke rit in deze Alfa Romeo MiTo heeft een tikje meer, dankzij het lederen interieur. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en neerklapbare achterbank.
De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Deze Alfa Romeo MiTo is voorzien van Brake Assist, die extra remkracht geeft bij een noodstop.
We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor u staat. Neemt u snel contact met ons op voor een afspraak?
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend, graag van te voren bellen of mailen om teleurstelling te voorkomen.
Wij rekenen geen afleverkosten.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, bij ons kunt u terecht voor een nette en betrouwbare auto. Inruil van uw auto is bij ons mogelijk, echter wel tegen handels prijzen. Wij kunnen uw huidige auto vrijwaren bij inruil en uw nieuwe auto direct tenaamstellen, u hoeft hier voor niet naar een overschrijfpunt.
Voor vragen mag u altijd bellen of mailen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.