Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm QV line NLauto Navi Ecc Airco Volledig OH
€ 3.945,-
Bouwjaar | 15-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.255 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 25-XHX-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.255 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 25-XHX-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | APCA Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Textielweg 14 |
Postcode | 3812 RV |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83836805 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.apcaautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.630 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 90 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 2,9 l/100km (1 op 34,5)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
- Nederlandse auto.
- Volledig onderhouden.
- Laatste beurt uitgevoerd bij 238810 km.
- Distributieketting is vervangen bij 146440 km.
- Helemaal in NIEUWSTAAT.
- Zwart DAK.
Deze Alfa Romeo MiTo komt uit 2012, werd geleverd van 23-02-2011 tot 31-01-2015 en kostte toen € 22,087.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een diesel motor, heeft een maximum vermogen van 62 kW (84 PK) en een cilinderinhoud van 1248 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 172 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12.5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3.50 liter per 100 km en hij weegt 1125 kg. De wegenbelasting bedraagt € 287.- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
-inruil en financiering is mogelijk!
-Bel 06-83836805 voor een afspraak!
-WWW.APCAAUTOS.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.