Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Super leer cruise 17inc mooi

€ 7.750,-

Bouwjaar 04-03-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.002 km
Deuren 3
Kenteken NL-655-S Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.300 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Super leer cruise 17inc mooi


€ 7.750,-

Algemeen

Bouwjaar 04-03-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.002 km
Deuren 3
Kenteken NL-655-S Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.300 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Harvo
Contactpersoon Harrie
Adres De Waard 6
Postcode 3412 LB
Plaats Lopikerkapel
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53892562 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoharvo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 2,9 l/100km (1 op 34,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

FinanciŽle informatie
Motorrijtuigenbelasting: ۠288 - ۠303 per kwartaal

Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm ECO Super leer cruise 17inc mooi bouwjaar 2017
Originele Hollandse auto met N.A.P.
Dealer onderhouden met boekjes en 2 sleutels.
Motor heeft een ketting dus goedkoop in het onderhoud .
Mooie uitvoering met 17 inc sportwielen met 4 nieuwe banden en leren sport stoelen.
Schade en rookvrij .
Prijs 7750,- info 0653892562



,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Alfa Romeo MiTo. De aandrijving van deze Alfa Romeo wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Houdt u van een luxe uitstraling? Dan is het lederen interieur een heel aantrekkelijke extra! Deze Alfa Romeo MiTo heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk ťn een uitstekende zitsteun. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en LED-achterlichten.

Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. Boem is ho? Niet bij deze Alfa Romeo MiTo. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Alfa Romeo zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Lekker koersen op een constante snelheid: daarvoor zorgt de cruise control. Ook dashboard met spraakbediening, DAB ontvangst, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.

In de Alfa Romeo MiTo heeft uw veiligheid en die van uw

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie