Alfa Romeo GT 3.2 V6 Distinctive
€ 11.950,-
Bouwjaar | 09-04-2004 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.685 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 29-NX-ZL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.179 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-04-2004 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.685 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 29-NX-ZL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.179 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf van Neerijnen |
Contactpersoon | Dhr. J.A.M. de Groot |
Adres | Atoomweg 276 |
Postcode | 3542 AB |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6666080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanneerijnen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 243 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 176 x 136 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 295 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 18,6 l/100km (1 op 5,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Alfa Romeo GT 3.2 - 24v V6 uit 2004 met 255685 km. Nederlands geleverde GT dus met NAP. Tevens inclusief de boekjes waaruit blijkt dat deze GT in de afgelopen jaren vertroeteld is geweest door Creemers, door Prins en door Van Neerijnen. December 2021 is de distributie vervangen en november 2022 zijn de dorpels hersteld.
In de kleur Azzurro Nuvola komen de prachtige lijnen goed tot hun recht. Voeg daarbij de zwarte 18 inch velgen en de Blackline koplampen en hier staat dan wel een hele gave GT. Het mooie zwart lederen interieur (met stoelverwarming) en een 2 din Pioneer met Bose en stuurwielbediening maakt het ook binnen een genot.
Wij bieden u deze 3.2 aan voor € 11.950 waarbij de laatste grote beurt gedaan is bij 254108 km op 10 november 2023. De APK is geldig tot en met 31 december 2024. Interesse in deze youngtimer en toekomstige klassieker? Neem dan snel contact op voor het te laat is.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo GT | Gran Turismo
Een "Gran Turismo" is een auto die uitblinkt op het gebied van comfort en sportiviteit. De "GT" is daarom van oudsher een luxe reisauto die zich bij uitstek leent voor het afleggen van enorme afstanden op hoge snelheid. Alfa Romeo ging de uitdaging aan om de GT opnieuw uit te vinden met een Coupé die zowel sportief als comfortabel is. Een uitgebreide test moet uitwijzen of dat gelukt is.
De Alfa Romeo GT verleidt met de vormgeving en scoort vervolgens met het weggedrag. Geen sportwagen, maar wel degelijk opwindend om te rijden. Vooral bedoeld als reisauto voor lange afstanden.
Plus
- Goedkope instapversie verkrijgbaar
- Exclusieve verschijning
- Zeer snel
Min
- Veel piepjes en rammeltjes
- NIet de sensatie van achterwielaandrijving
- Matige afwerking
Conclusie
Alfa Romeo heeft de naam echte rijdersauto's te maken. Wanneer juist Alfa Romeo een gran turismo introduceert zijn de verwachtingen daarom hoog gespannen. Dit is immers een segment waarin het risico hoog is dat het eindresultaat niet comfortabel én sportief is, maar van beide net niets. Helaas werd de testrit geplaagd door de eveneens voor Alfa Romeo zo tekenende schoonheidsfoutjes, maar dat mocht de pret nauwelijks drukken.
Na een hoogst aangename testrit luidt de conclusie dat Alfa Romeo er in is geslaagd een innemende, vermakelijke en zelfs verslavende moderne gran turismo neer te zetten. Wanner kalm gereden, is de GT behaaglijk dankzij de exclusieve vormgeving en het luxe interieur. Dan leent de auto zich bij uitstek voor het afleggen van lange afstanden. Als alle paardekrachten los komen is de sensatie niet gelijk aan die van een pure sportwagen, maar is de GT op een heel eigen manier bloedsnel en zinnenprikkelend. Het is deze geslaagde combinatie van beide waaraan de GT de naam en faam dankt.