Alfa Romeo Giulia 2.0t B-Tech / 300pk / Rijklaarprijs
€ 29.950,-
Bouwjaar | 03-12-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.006 km |
Deuren | - |
Kenteken | T-079-TK Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-12-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.006 km |
Deuren | - |
Kenteken | T-079-TK Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dirk Kramer Lopik BV |
Contactpersoon | Jarno Kramer |
Adres | Lopikerweg Oost 6-A |
Postcode | 3411 JE |
Plaats | Lopik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 551520 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dirk-kramer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Interieurkleur: Zwart
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1): Afleverbeurt, nieuwe APK en 6 maanden BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
Profiteer nu tijdens onze voorjaarsaanbieding Gratis afleverbeurt, 12 maanden garantie, nieuwe apk keuring, 12 maanden service pas
Wij rijden met deze auto, neem contact met ons op voor de beschikbaarheid en kilometerstand.
Deze auto is voorzien van Savali chiptuning en heeft 300pk
= Bedrijfsinformatie =
Dirk Kramer Lopik b.v. stelt het op prijs dat u geïnteresseerd bent in onze producten en een bezoek brengt aan haar internetsite. Hoewel de informatie op deze site permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, Opties, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze site te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van de Dirk Kramer Lopik b.v. website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Giulia | Laatste kans of laten staan?
Bij Alfa Romeo is men blij en somber tegelijk. De Giulia is namelijk vernieuwd voor modeljaar 2023 en dus klaar voor nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd meldt de fabrikant dat dit het laatste model zonder elektrische aandrijving is en daarmee markeert de Giulia het einde van een tijdperk. Is de vernieuwde Alfa Romeo Giulia een auto om te laten staan of juist een laatste kans?
De Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 is een echte liefhebbersauto. Tegenover elektrische perfectie zet de Giulia een traditioneel en puur mechanisch gevoel.
Plus
- goede prestaties
- authentiek mechanisch gevoel
- uitstekend weggedrag
Min
- hoog verbruik
- verouderde uitrusting
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 een laatste kans of een model dat men beter kan laten staan? Dat is puur persoonlijk. Moderne elektrische auto's zijn stiller, (nog) sneller, comfortabeler, schoner, voordeliger en maken het leven dankzij slimme elektronica makkelijker en veiliger. Wie een auto ziet als gebruiksvoorwerp laat de Giulia daarom liever staan.
Het perfectionisme maakt elektrische auto's voor de traditionele autoliefhebber echter steriel en karakterloos. Dat is waarom Alfa Romeo nog steeds kansen ziet voor de Giulia en het model voor 2023 heeft voorzien van een nieuw gezicht en een (iets) rijkere uitrusting. Zakelijke sedans zijn bijna uitgestorven en door de nadruk te leggen op het puristische en mechanische karakter weet de Giulia zich meer dan ooit te onderscheiden. Voor de echte liefhebber is de Giulia dus absoluut een laatste kans.