Alfa Romeo Giulia 2.9 V6 Quadrifoglio | CARBON-PACK | APPLE CARPLAY | HARMAN KARDON | MEMORY-SEATS | STOELV/STUURV |
€ 46.950,-
Bouwjaar | 16-02-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.900 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XH-635-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.891 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Alfa Romeo Giulia 2.9 V6 Quadrifoglio | CARBON-PACK | APPLE CARPLAY | HARMAN KARDON | MEMORY-SEATS | STOELV/STUURV |
€ 46.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-02-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.900 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XH-635-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.891 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ros Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galileistraat 28 |
Postcode | 3902 HR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21923244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rosautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2016 - dec 2018
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 307 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 143 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 2.150 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Stoelverwarming maakt deel uit van de rijke uitrusting van deze auto. Koude handen? Da?s voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Bij de uitrusting van deze Alfa Romeo horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en LED-dagrijverlichting.
Formidabele geluidskwaliteit en een compleet spectrum van klank wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Ogen op de weg, handen aan het stuur. De audiobediening op het stuur zorgt dat u probleemloos schakelt tussen zenders. Het full map navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Kinderfietsje niet gezien bij het inparkeren? Dat gebeurt u nooit meer. Daar zorgt de achteruitrijcamera wel voor! Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Alfa Romeo met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Dankzij de keyless entry nooit meer graven in uw zakken of tassen op zoek naar de autosleutel. Uw auto herkent u en zet de deuren open!
Zoals u mag verwachten van deze Alfa Romeo Giulia is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem.
Prik een datum en tijd naar keuze en kom deze sportwagen uitproberen. Even contact opnemen en hij staat gereed!
Afleverkosten: € 695,-
- 1 maand garantie
- Volle tank brandstof
- Poetsbeurt binnen/buiten
- Vloeistoffen check
- Onderhoud volgens schema
Garantiepakket 1: €995,-
- 3 maanden garantie (tot 5.000 km)
- Volle tank brandstof
- Poetsbeurt binnen/buiten
- Vloeistoffen check
-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Giulia | Laatste kans of laten staan?
Bij Alfa Romeo is men blij en somber tegelijk. De Giulia is namelijk vernieuwd voor modeljaar 2023 en dus klaar voor nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd meldt de fabrikant dat dit het laatste model zonder elektrische aandrijving is en daarmee markeert de Giulia het einde van een tijdperk. Is de vernieuwde Alfa Romeo Giulia een auto om te laten staan of juist een laatste kans?
De Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 is een echte liefhebbersauto. Tegenover elektrische perfectie zet de Giulia een traditioneel en puur mechanisch gevoel.
Plus
- goede prestaties
- authentiek mechanisch gevoel
- uitstekend weggedrag
Min
- hoog verbruik
- verouderde uitrusting
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 een laatste kans of een model dat men beter kan laten staan? Dat is puur persoonlijk. Moderne elektrische auto's zijn stiller, (nog) sneller, comfortabeler, schoner, voordeliger en maken het leven dankzij slimme elektronica makkelijker en veiliger. Wie een auto ziet als gebruiksvoorwerp laat de Giulia daarom liever staan.
Het perfectionisme maakt elektrische auto's voor de traditionele autoliefhebber echter steriel en karakterloos. Dat is waarom Alfa Romeo nog steeds kansen ziet voor de Giulia en het model voor 2023 heeft voorzien van een nieuw gezicht en een (iets) rijkere uitrusting. Zakelijke sedans zijn bijna uitgestorven en door de nadruk te leggen op het puristische en mechanische karakter weet de Giulia zich meer dan ooit te onderscheiden. Voor de echte liefhebber is de Giulia dus absoluut een laatste kans.