Alfa Romeo Brera 3.2 JTS Q4 SkyWindow origineel 102 dkm, Prachtige auto
€ 13.943,-
Bouwjaar | 08-02-2006 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.429 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 27-LTK-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.195 cc |
Vermogen | 191 kW (260 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-02-2006 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.429 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 27-LTK-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.195 cc |
Vermogen | 191 kW (260 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Teskautos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nicolaas Beetslaan 66A |
Postcode | 3705 SX |
Plaats | Zeist |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42801070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.teskautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2006 - mei 2009
Technische informatie
Koppel: 322 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 183 x 134 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.605 kg
Laadvermogen: 445 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 273 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik in de stad: 16,9 l/100km (1 op 5,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 8
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Bezichtiging op afspraak
Wilt u deze auto in het echt bekijken? Bel ons dan voor een afspraak. Zo weet u zeker dat de auto aanwezig is.
Onze prijzen zijn gunstig geprijsde meeneemprijzen.
Wij doen ons uiterste best om de informatie van onze advertenties zo correct en actueel mogelijk weer te geven. Aan bovenstaande informatie kunnen echter geen rechten worden ontleend.
Wij kunnen ten alle tijden de auto op naam zetten, Wij kunnen ook een RDW vrijwaring afgeven,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Brera | Supermodel
Een supermodel is nog mooier dan een gewoon fotomodel. De Alfa Romeo Brera is zo veel mooier dan gewone auto's, dat dit model de titel "supermodel" ook verdient. Toen de Brera in 2002 als conceptcar op de Autosalon van Genève werd getoond, was het zonder enige twijfel de ster van de show. Kort daarop begon een ware prijzenregen voor de ontwerpers van de Brera. Nu staat de auto daadwerkelijk in de showroom en is de vraag: rijdt hij zo goed als hij er uitziet?
De Alfa Romeo Brera is mooier dan mooi en zet andere schoonheden op afstand. Maar de Brera rijdt niet beter dan andere auto's. De auto heeft geen grote nadelen, maar is niet spannend om te rijden.
Plus
- mooi ... en snel
- mooi ... en comfortabel
- mooi ... en sportief
Min
- weinig hoofdruimte
- matig functionerend audio- en communicatiesysteem
- weet niet te overtuigen als het fijnste dat Alfa Romeo te bieden heeft
Conclusie
Een supermodel is nog mooier dan een gewoon fotomodel. Maar die sterrenstatus maakt een supermodel niet intelligenter, leniger of vriendelijker dan een ander. Eenzelfde gevoel geeft de Alfa Romeo Brera ook. De auto is ontegenzeglijk mooier dan mooi en zet andere schoonheden op afstand. Maar de Brera rijdt niet heel veel beter dan andere auto's. De auto heeft geen enkel echt nadeel, maar de Brera is niet zo superieur als het uiterlijk doet vermoeden.
Zoals iedere Alfa Romeo is ook de Brera een geslaagde combinatie van sportiviteit en comfort. In de basisuitvoering is de Brera snel, maar niet supersnel. De wegligging is prima, maar niet buitengewoon. De techniek is modern, maar niet revolutionair. Kortom: wie een Alfa Romeo Brera koopt haalt daarmee misschien geen supersportwagen in huis, maar menigeen zal zich zielsgelukkig prijzen om dagelijks op pad te kunnen gaan met een heus supermodel (Ivo Kroone).