Volkswagen Golf 1.4 16V Trendline
n.o.t.k.
Bouwjaar | 04-08-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.663 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TV-DF-66 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-08-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.663 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TV-DF-66 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MK OCCASIONS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslagersweg 8 |
Postcode | 3449 HX |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38969041 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mkoccasions.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (2-drs)
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.037 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4257 x 1735 x 1457 cm
Wielbasis: 250 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
TE KOOP ANGEBODEN VOLKSWAGEN GOLF 4 DEZE AUTO HEBBEN WIJ ALS INRUILER BINNEN GEKREGEN, HET IS EEN AUTO DIE WEL EEN BEETJE AANDACHT NODIG HEEFT (GESCHIKT VOOR DE HANDIGE HARRY/LIEFHEBBER). DE UITLAAT MOET NAGEKEKEN WORDEN EN DE AUTO HAPERT EEN BEETJE VERDER RIJD EN SCHALELT DE AUTO GOED EN STAAT OP 4 MOOIE BANDEN.
VOOR MEER INFORMATIE OVER DE AUTO KUNT U GERUST BELLEN OF EEN BERICHT STUREN!
LET OP: GEOPEND ALLEEN OP AFSPRAAK
Export mogelijk!
Export possible!
Inruil van uw huidige auto is bij ons mogelijk. BEPERKTE INRUIL
U kunt de auto gerust komen bezichtigen en proefrijden.
I.v.m snel wisselende voorraad zijn wij niet altijd op locatie BEL eerst om teleurstelling te voorkomen aub.
MK occasions is een RDW-erkend autobedrijf.
Wij kunnen bij ons op locatie tenaamstellen, ook in de avonduren en op zondag.
Wij brengen geen aflever-of rijklaar kosten in rekening
WIJ ZIJN OOK S'AVONDS EN IN HET WEEKEND GEOPEND OP AFSPRAAK.
Disclaimer. Hoewel aan de informatie van onze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed,
kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welk aard dan ook.
Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.