Opel Astra 1.8 Cosmo, 5-DEURS, 1STE EIGENAAR, APK, AIRCO

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-09-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 213.617 km
Deuren 5
Kenteken 29-PN-KJ Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.796 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Opel Astra 1.8 Cosmo, 5-DEURS, 1STE EIGENAAR, APK, AIRCO


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 10-09-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 213.617 km
Deuren 5
Kenteken 29-PN-KJ Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.796 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Hoek AutoService
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hudsondreef 39
Postcode 3565 AV
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2378128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dehoekautoservice.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Opel Astra 1.8 Cosmo, 5-DEURS, 1STE EIGENAAR, APK, AIRCO


- Kenteken: 29-PN-KJ
- Merk: Opel
- Model: Astra
- APK tot: 16-10-2024
- Tellerstand: 213617 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1796 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: Z18XE
- Vermogen: 92 kW / 125pk
- Ledig gewicht: 1178 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 425 cm
- Hoogte: 1460 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Sportvelgen
- Trekhaak

Infotainment

- Radio CD speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen/stof bekleding
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


MOTOR 100%

* AFKOMSTIG VAN DE EERSTE EIGENAAR 
* CRUISE CONTROL (FOTO 15)
* AIRCO (FOTO 14)
* PARKEERSENSOREN (FOTO 16)
* 4 X ELEKTRISCHE RAMEN (FOTO 18)
* SPORTSTAND (FOTO 17)
* CENTRALE DEURVERGRENDELING
* TREKHAAK
* ONDERHOUDSSERVICE AANGEWEZIG EN AFGESTEMPELD (LAATSTE FOTO)
* APK TOT OKTOBER 2024
* 2 SLEUTELS MET AFSTANDBEDIENING


 ----------   MET NATIONALE AUTOPAS  ---------------
De Nationale Auto Pas garandeert de kilometerstand van deze auto. U ziet dit aan het NAP-logo bij de kilometerstand en aan de km-stand rapportage. ( Zie foto 19 )


INRUIL IS MOGELIJK



De Hoek AutoService
Hudsondreef 39
3565AV UTRECHT
030-2378128
ben.welkom1@gmail.com

www.dehoekautoservice.nl/

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie