Volkswagen Golf 2.0 GTI Automaat Airco Liefhebbers auto 18LM

€ 16.744,-

Bouwjaar 01-07-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.309 km
Deuren 5
Kenteken 7-ZKP-55 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTI Automaat Airco Liefhebbers auto 18LM


€ 16.744,-

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.309 km
Deuren 5
Kenteken 7-ZKP-55 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Den Boog Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Barwoutswaarder 11
Postcode 3449 HE
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandenboogautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 421 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Deze Volkswagen Golf komt uit 2013, werd geleverd van 01-01-2009 tot 31-01-2013 en kostte toen € 40.452,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 155 kW (211 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 240 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,3 liter per 100 km en hij weegt 1455 kg. De APK is geldig tot 03-07-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.
-
-
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Volkswagen Golf. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Niet meer op de tast een andere zender zoeken of het volume aanpassen. En al helemaal niet met uw ogen van de weg af raken. De audiobediening op het stuur zorgt dat u alles van onder uw vingers regelt. De elektronische systemen in deze Volkswagen helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Met cruise control rijdt u rustiger en meer ontspannen, en bovendien zuiniger. De uitrusting van deze auto is met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.

In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst.

Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Van Den boog Automotive.



Met meer dan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie