Volkswagen Golf GTE 204PK Hybrid Leder | Panoramadak | ACC | Trekhaak

€ 15.950,-

Bouwjaar 29-06-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.490 km
Deuren 5
Kenteken GZ-372-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Volkswagen Golf GTE 204PK Hybrid Leder | Panoramadak | ACC | Trekhaak


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.490 km
Deuren 5
Kenteken GZ-372-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage G. Slootweg B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Rootselaarstraat 2-4
Postcode 3817 TC
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 4633939 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.slootweg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen elektromotor(en): 75 kW (102 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 218 km/u
Accu: 9 kWh
Accu laden: compleet vol in 3 uur en 45 minuten

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 146 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 39 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverpakket (1): Afleverbeurt volgens schema. Apk gekeurd minimaal 9 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Bosch Best Car Selection (6 maanden)

Natuurlijk, een Volkswagen is ontwikkeld om efficiënt, veilig en moeiteloos te rijden. Maar deze Golf is bovendien voorzien van tal van extra's die het leven nog aangenamer maken. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Volkswagen over uitstekende prestaties. Niet voor niks geldt een lederen interieur al jaren als een luxe extra. U krijgt het er gewoon bij, net als het elektrisch bediende glazen panorama dak. De verwarmbare voorstoelen inclusief massagefunctie benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto. Ziet er goed uit, die sportstoelen. Maar waar het om gaat, is de solide zit onder alle omstandigheden. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

U ziet geen paaltje meer over het hoofd dankzij de achteruitrijcamera. Trekhaak aanwezig. Maar dat zie je niet meteen, want het is een elektrisch inklapbare trekhaak. De luidsprekers van het high performance audiosysteem omringen u met een uitgebalanceerd geluid. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Volkswagen met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, multifunctioneel lederen stuur, DAB ontvangst, en automatisch dimmende binnenspiegel.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie