Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 Trendline
€ 1.350,-

Bouwjaar | 18-05-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 237.529 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 77-JDN-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 237.529 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 77-JDN-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kardo Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Strijkviertel 40 |
Postcode | 3454 PM |
Plaats | De Meern |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 49417000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kardotrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/70 R15
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 170 x 143 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
GVW: 1.180 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 319 kg
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik in de stad: 18,2 l/100km (1 op 5,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Te koop aangeboden een Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 Trendline. voorzien van o.a Airbags, Stuurbekrachtiging, Elektrisch verstelbare spiegels, elektrische ramen, etc...
APK verlopen, knipperlichten doen het niet
zo mee, voor handel, project of onderdelen
Geen aflevering kosten.
Inruil is altijd mogelijk.
Doordat onze voorraad zeer snel wisselt en wij vaak onderweg zijn, Verzoeken wij u vriendelijk om altijd even te bellen voordat u langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten.
Openingstijden van maandag tot en met zondag. Wij werken uitsluitend op afspraak. Bel/mail gerust en geheel vrijblijvend voor een bezichtiging en/of proefrit.
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.
Deel deze advertentie