Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Business Plus Automaat LED, JBL Sound, Leer, ACC, Camera, Navigatie, Stoelverwarming, DAB

€ 22.950,-

Bouwjaar 18-11-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.641 km
Deuren 5
Kenteken RG-835-P Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof -
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Business Plus Automaat LED, JBL Sound, Leer, ACC, Camera, Navigatie, Stoelverwarming, DAB


€ 22.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-11-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.641 km
Deuren 5
Kenteken RG-835-P Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof -
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf De Groot Veenendaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Galileistraat 46
Postcode 3902 HR
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 529652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodegroot.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2016 - apr 2018

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 350 kg
GVW: 1.855 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart/Wit
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Garantie
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Met z'n extra elektromotor geeft de hybride Toyota Prius een heel nieuwe dimensie aan het rijden. Het is een auto uit 2017, hij heeft 99641 kilometer op de teller. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. De auto is uitgerust met lederen bekleding. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Bij de rijke uitrusting horen ook 15 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bediende ramen.

Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Het high performance audiosysteem staat garant voor een levendige en krachtige muziekweergave. De snelste of zuinigste weg? Het full map navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! De uitrusting van deze auto is met automatische airconditioning, audiobediening op het stuurwiel, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry- en start behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Prius is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Toyota. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Vermoeidsheidsherkenning neemt tekenen van vermoeidheid waar bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er daardoor ongelukken gebeuren. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door head-up display, dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Wij leveren u deze auto natuurlijk met een tellerrapport van Nationale Autopas. Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.

= Bedrijfsinformatie =

De prijs van deze auto is inclusief

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie