Toyota Prius 1.8 Business | Schuifdak | NAVI | Half leder | Parkeersensoren achter |

€ 14.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 196.213 km
Deuren 5
Kenteken 88-TPR-9 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.800 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Prius 1.8 Business | Schuifdak | NAVI | Half leder | Parkeersensoren achter |


€ 14.499,-

Algemeen

Bouwjaar 13-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 196.213 km
Deuren 5
Kenteken 88-TPR-9 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.800 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf Van Ekris Maarssen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kometenweg 2
Postcode 3606 BD
Plaats Maarssen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)346 - 557000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanekris.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2016

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Lengte: 448 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 599): Toyota Approved Occasion:
o Tot 10 jaar garantie* 
o Volledige onderhoudsbeurt 
o Hybride Zekerheidscontrole (bij Hybrid van 5 tot 15 jaar)
o Volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur 
o Halve tank brandstof
o Pechhulp Pas 24/7 Europa
o Van Ekris voordeel pas

*Vraag naar de garantievoorwaarden

Deze Prius is van de eerste eigenaar en sinds kort opgenomen in onze voorraad zeer royaal uitgerust van onder andere de volgende opties: Navigatie, Half leder, Stoelverwarming, Cruise control, Climate control, Richting aangever in de buitenspiegels, Elektrische ramen voor en achter, en nog veel meer!!

..Interesse? Neem dan contact met ons op voor het maken van een afspraak. De getoonde prijs is incl. van Ekris 12 maanden BOVAG garantie t.w.v. € 599,-. hiervoor doen wij het volgende: 12 maanden BOVAG garantie, onderhoud inclusief aanvullende werkzaamheden, geldige APK, registratie, volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur, halve tank brandstof, pechhulp pas 24/7 Europa en de Van Ekris voordeel pas. 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie