Toyota Prius 1.5 VVT-i COMFORT NAP AIRCO 1 jaar APK

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-10-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 215.309 km
Deuren 4
Kenteken 56-PP-SX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Toyota Prius 1.5 VVT-i COMFORT NAP AIRCO 1 jaar APK


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 04-10-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 215.309 km
Deuren 4
Kenteken 56-PP-SX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Vianen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 19
Postcode 4131 NK
Plaats Vianen
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 28682827 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumvianen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Afmetingen (LxBxH): 4450 x 1725 x 1490 cm
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Van tweede eigenaar nette Toyota Prius uit het jaar 2004. APK 04-2025. Rijdt en schakelt zeer goed, wordt geleverd met 2x originele sleutels en een Nationale Auto Pas (NAP).

= Bedrijfsinformatie =

Autocentrum Vianen is een autobedrijf wat zich volledig heeft gespecialiseerd in de in en verkoop van (jong) gebruikte auto's, waarbij betrouwbaarheid en kwaliteit voorop staan. De auto's zijn grotendeels afkomstig van de eerste of tweede eigenaar.

Wilt u dat deze auto geleverd wordt met Garantie of nieuwe APK kijk op de website www.autocentrumvianen.nl voor de mogelijkheden (Afleveringspakketten). Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen. Graag zetten wij uw nieuwe auto kosteloos op uw naam. Graag en tot ziens bij Autocentrum Vianen.

Alle hybride auto's worden standaard met 3 maanden garantie geleverd.

Disclaimer
Wij besteden veel zorg aan onze website, maar de adverteerder is niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid kun je contact opnemen met ons.

Opmerking:
Omdat wij zijn aangesloten bij de Nationale Auto Pas worden alle auto's geleverd met een NAP certificaat. Zo hebt u de garantie dat de kilometerstand juist is.

Wilt u per bank betalen, denk aan uw dag limiet. Graag verhogen minimaal 4 uur voordat u de auto komt ophalen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie