Bouwjaar | 08-12-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.440 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-625-KG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.800 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 43.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-12-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.440 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-625-KG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.800 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van Ekris Mijdrecht B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Industrieweg 48 |
Postcode | 3641 RM |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 230350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 436 x 183 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.420 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart stof stoelbekl/synth.leder/suede a
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (ŕ € 599): Toyota Approved Occasion
NIEUW TYPE Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140PK Executive uitvoering in de prachtige kleur Midnight teal (Blauw) metallic met zwart dak. DE C-HR is zeer royaal uitgerust met het Next Generation Pack waarbij de auto een Panorama-dak, JBL audiosysteem met subwoofer, Head up display en binnenspiegel camera krijgt. Vergeet ook niet de standaard executive opties bijvoorbeeld: Intelligente parkeersensoren voor en achter, Dode hoek waarschuwing, Stoelverwarming, Elektrische achterklep, Keyless entry met startknop, Half lederen bekleding met een elektrische bestuurderstoel met geheugenfunctie, 360 graden camera rondom, Draadloze apple-carplay, Android-auto, Alcantara bekleding op de deuren met sfeerverlichting, en nog veel meer!!
Nieuwprijs 49.000,- nu met demo voordeel van 5250,- voor 43.750,-!!
Wij rijden met deze prachtige CHR waardoor de km-stand wat kan afwijken.
Op deze nieuwe Toyota zit tot 10 jaar garantie of tot 200.000 km.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.