Bouwjaar | 07-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.255 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZJ-733-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.255 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZJ-733-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mekenkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rumpsterweg 19 |
Postcode | 3981 AK |
Plaats | Bunnik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6571384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mekenkampautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2022
Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,2 s
Topsnelheid: 169 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 426 x 173 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.006 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.561 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Stof zw/zw lijst light brushed, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Winterbanden
LET OP ! : Auto is net binnen en wordt op dit moment gepoetst.
Belt u voor een afspraak?
Met een auto als deze Skoda Fabia Combi komt u absoluut goed voor de dag. Hoewel de auto uit 2019 komt, heeft hij maar 23255 kilometer gereden. Deze Skoda heeft een benzinemotor die zuinig is, maar toch hoge prestaties levert. Verder is de Skoda uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Het full map navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn cruise control, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Skoda Fabia Combi samen. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsing met een voor- of tegenligger, dan waarschuwt het systeem direct. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!
De geadverteerde prijs is rijklaar, inclusief een geldige APK en tenaamstelling.
Optioneel kunt u kiezen voor ons onderhoudspakket à €395,- of ons onderhoud en garantiepakket à €995,-.
Hiervoor krijgt u;
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.