Bouwjaar | 02-04-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 386.104 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-VTX-50 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 2.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 386.104 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-VTX-50 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nieuwe Land |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoudermantel 60A |
Postcode | 3981 AH |
Plaats | Bunnik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31174407 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-nieuweland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.828 kg
Laadvermogen: 1.307 kg
GVW: 3.030 kg
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
opel vivaro 2.0 cdti
Elektrische ramen
Airco
Motorisch en technisch in orde
REAGEERT NIET OP GASPEDAAL
MOTOR START EN RIJD
marge
= Bedrijfsinformatie =
----------------------------------------------------------------------
IS DIT BESCHIKBAAR? WORD NIET BEANTWOORD
IS THIS AVAILABLE? NO ANSWER
ZOLANG DE ADVERTENTIE ER STAAT IS DE AUTO BESCHIKBAAR
THE CAR IS AVAILABLE AS LONG AS THE ADVERTISING STANDS
Alle inruil mogelijk!
WIJ ZIJN VAAK ONDERWEG, DAAROM ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND VAN MAANDAG T/M ZONDAG VAN 09:00 TOT 22:00
Wilt u de auto bezichtigen, en een proefrit maken, bel dan met Autobedrijf Nieuweland 0648808599
AUTO overschrijven is mogelijk van maandag t/m zondag van 09:00 t/m 22:00
We can make Export Documents
Wir können Ausfuhrdokumente machen
Mozemy Dokumenty wywozowe
Autobedrijf Nieuweland
Inkoop Verkoop Import Export
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.