Renault Master Bestel T33 2.3 dCi L2H2

€ 14.950,-

Bouwjaar 18-06-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 91.436 km
Deuren 5
Kenteken V-373-ZZ
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Renault Master Bestel T33 2.3 dCi L2H2


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-06-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 91.436 km
Deuren 5
Kenteken V-373-ZZ
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Seval e Cargo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ter Aaseweg 18b
Postcode 3626 AA
Plaats Nieuwer-Ter-Aa
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 744028 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sevalemobility.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Zeer mooie 11m3 bestelbus van 1ste eigenaar met 90.000 km

Renault Master 2.3 dCi L2H2 | Cruise | 3 zits | trekhaak | 1e eigenaar


- Kenteken: V-373-ZZ
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 18-06-2024
- Tellerstand: 91436 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T C7
- Vermogen: 81 kW / 110pk
- Ledig gewicht: 2051 kg
- Max. massa voertuig: 3300 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Hoogte: 250 cm
- Laadruimte lengte: 303 cm
- Laadruimte breedte: 176 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
- Wielbasis: 3680 mm


Pakket: Airco pakket

- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Cruise control
- Lendesteunen (verstelbaar)

Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Interieur

- 3 persoonsuitvoering
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Lat om lat betimmering
- Middenstoel klapbaar met bureau opstelling
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)

- zeer goede staat voor klant in verkoop  1ste eigenaar
- onderhoud historie ter inzage
- reparatie advies tegen meerprijs uit te voeren

- kleinebeurt       265,00
- dashboard klep   122,50
- hele lichte gebruikers schade nihil


Seval e Cargo
Ter Aaseweg 18 b
3626 AA Nieuwer-Ter-Aa
0348-744028
info@sevalecargo.com

www.sevalemobility.com

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie