Bouwjaar | 25-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 223.997 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KF-249-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 5.994,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 223.997 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KF-249-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Den Boog Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Barwoutswaarder 11 |
Postcode | 3449 HE |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandenboogautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.188 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.763 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal
Automaatbak niet goed!
-
Deze Renault Captur komt uit 2015, werd geleverd van 01-04-2013 tot 31-07-2015 en kostte toen € 27.675,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 1461 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3,9 liter per 100 km en hij weegt 1188 kg. De APK is geldig tot 14-07-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 366,- per kwartaal.
-
-
Bij Renault hebben ze hoog ingezet op vernieuwende techniek en vooruitstrevende prestaties. Vandaar hun motto 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van keyless entry en lederen stuur.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Captur samen. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten.
Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.