Renault Captur 1.5 dCi Dynamique Automaat Camera Lees tekst

€ 5.994,-

Bouwjaar 25-06-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 223.997 km
Deuren 5
Kenteken KF-249-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 1.5 dCi Dynamique Automaat Camera Lees tekst


€ 5.994,-

Algemeen

Bouwjaar 25-06-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 223.997 km
Deuren 5
Kenteken KF-249-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Den Boog Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Barwoutswaarder 11
Postcode 3449 HE
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandenboogautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.188 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.763 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal

Automaatbak niet goed!
-
Deze Renault Captur komt uit 2015, werd geleverd van 01-04-2013 tot 31-07-2015 en kostte toen € 27.675,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 1461 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3,9 liter per 100 km en hij weegt 1188 kg. De APK is geldig tot 14-07-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 366,- per kwartaal.
-
-
Bij Renault hebben ze hoog ingezet op vernieuwende techniek en vooruitstrevende prestaties. Vandaar hun motto 'Drive for change'. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van keyless entry en lederen stuur.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Captur samen. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten.

Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie