Bouwjaar | 08-01-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.280 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KKF-97 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
€ 24.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.280 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KKF-97 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Liesbosch Verkoop B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 9J |
Postcode | 3433 NP |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2817961 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragedeliesbosch.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R18
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 194 x 171 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.055 kg
Laadvermogen: 785 kg
GVW: 2.840 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal
Een Duitse auto biedt altijd iets meer: betere rijeigenschappen, meer comfort, meer bouwkwaliteit. De aandrijving wordt verzorgd door een zescilinder motor en een automatische transmissie. De vierwielaandrijving is niet alleen heel prettig op onverharde wegen en nat wegdek, maar ook als je de bergen in gaat, bijvoorbeeld op wintersport. Zon en frisse lucht krijgen vrij spel dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak; de elektrisch bedienbare achterklep maakt het u gemakkelijk en u voelt zich omgeven door luxe van het lederen interieur! Al is het buiten nog zo koud, de stoelverwarming maakt alles weer goed! Ook dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Porsche zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Ook is de auto voorzien van parkeersensoren. Met cruise control rijdt u rustiger en meer ontspannen, en bovendien zuiniger. Met lederen stuur, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale portiervergrendeling en bagage afdekhoes is deze auto helemaal compleet.
Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.
Deze Porsche Cayenne komt uit 2013, werd geleverd van 01-05-2011 tot 31-08-2014 en kostte toen € 125.642,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 180 kW (245 PK) en een cilinderinhoud van 2967 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 220 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,2 liter per 100 km en hij weegt 2055 kg. De APK is geldig tot 01-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 691,92 per kwartaal.
= Bedrijfs
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!