Porsche 911 Cabrio 3.8 Turbo S 991.2 Upgrade | Keramisch | Aero Frontsplitter | GT3 RS Sideskirts | Sport Chrono | Keyless

€ 146.940,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-12-2013
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.211 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 413 kW (563 pk)

Porsche 911 Cabrio 3.8 Turbo S 991.2 Upgrade | Keramisch | Aero Frontsplitter | GT3 RS Sideskirts | Sport Chrono | Keyless


€ 146.940,-

Algemeen

Bouwjaar 19-12-2013
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.211 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 413 kW (563 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoUnit
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Heldinnenlaan 207
Postcode 3543 MB
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 0781515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autounit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2013 - feb 2016
Modelcode: 991

Technische informatie
Koppel: 750 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,1 s
Topsnelheid: 318 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 189 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 2.045 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 231 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 230 - € 261 per kwartaal

LET OP: Informeer alvorens u deze auto wil bezichtigen naar de beschikbaarheid. Auto wordt bereden door de directie.

Unieke Porsche 911 Cabrio 3.8 Turbo S 581pk in de kleur GT-zilver metallic staat nu te koop bij AutoUnit!
Zoals Ferdinand Porsche het zelf ooit pakkend omschreef: "De Porsche 911 cabriolet is bedoeld voor een safari in Afrika of het circuit van Le Mans, een theaterbezoek of het verkeer van een drukke metropool als New York City."

Wat maakt deze Porsche 911 Cabrio Turbo S uniek?
De rijervaring is ongeëvenaard door het Porsche Active Suspension Management (PASM) met sportafstemming voor veren, dempers, achterasbesturing, 10mm verlaging en stabilisatorstangen met Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).
Samen met het Porsche Torque Vectoring System (PTV) sperdifferentieel heeft de Turbo S de ultieme wegligging. Bovendien past het vermogen zich automatisch aan naar de voor- of achteras door het Porsche Traction Management (PTM).
De Porsche is voorzien van state-of-the-art technologie: Porsche Active Drivetrain Mounts (PADM) die de motor stabiliseren op hoger en lager toerental. Zo levert u nooit op comfort in en hebt u tegelijkertijd de maximale sportervaring.
Het Sport Chrono Pakket Turbo met launchcontrol maakt deze Porsche de ultieme cabrio. Bovendien is de Porsche voorzien van Porsche Ceramic Composite Brake remschijven.
Het exterieur is aangepast met Aero Frontsplitter en GT3 RS sideskirts in lakzwart uitgevoerd. Daarnaast is de Porsche volledig afgewerkt met een carbon pakket zichtbaar in het dashboard, portier en instaplijsten.
De verlichting is geüpgrade naar Full LED Porsche Dynamic Light System Plus 991.2 koplampen.
Qua comfort is de auto afgewerkt met lederen multifunctioneel GT-sportstuurwiel met DriveMode selector, elektrisch verstelbare lederen SportPlus stoelen met memory functie inclusief stoelverwarming en stoelventilatie, KESSY keyless entry + start/go en BOSE geluidssysteem.
Praktische extra's zijn het elektrisch opklapbare windscherm en Porsche Homelink die u kunt instellen om uw eigen garagedeur of hek te openen. De Porsche w

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie