Peugeot E-208 GT EV GT-LINE 350 50 kWh 5 DRS/AUTOM/CRUISE/NAVI/AIRCO-ECC/XENON/XENON/CAMERA/PDC V+A/BLUETOOTH/KEYLESS/LMW 17/USB

€ 22.945,-

Bouwjaar 17-08-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.608 km
Deuren 5
Kenteken S-107-KS Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Peugeot E-208 GT EV GT-LINE 350 50 kWh 5 DRS/AUTOM/CRUISE/NAVI/AIRCO-ECC/XENON/XENON/CAMERA/PDC V+A/BLUETOOTH/KEYLESS/LMW 17/USB


€ 22.945,-

Algemeen

Bouwjaar 17-08-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.608 km
Deuren 5
Kenteken S-107-KS Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Booij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Utrechtseweg 22
Postcode 3927 AV
Plaats Renswoude
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36223563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfbooij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 340 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 175 x 143 cm
Wielbasis: 254 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.910 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 50 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW, 53 km actieradius per uur, compleet vol in 13 uur en 53 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 445 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 16 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,705882352941 kWh/100km
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

NETTE Peugeot E-208 EV GT-LINE 350 50 kWh/5 DRS/AUTOM/CRUISE/NAVI/AIRCO-ECC/XENON/XENON/CAMERA/PDC V+A/BLUETOOTH/KEYLESS/LMW 17"/USB

WEGENBELSTINGVRIJ

€2000,OO SUBSIDIE BESCHIKBAAR



Deze auto nodigt u uit om plaats te nemen achter het sportstuur en onmiddellijk de weg op te gaan. Er is een rijke uitrusting aanwezig in deze auto, waar onder meer ook stoelverwarming bij hoort. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, zwarte hemelbekleding, elektrische handrem, LED-achterlichten, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige navigatiesysteem met harde schijf. Digitale muziek afspelen gaat heel eenvoudig met de ingebouwde usb-aansluiting. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. De elektronische systemen in deze Peugeot helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Een druk op de knop en starten maar! Dat kan dankzij keyless start. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! De uitrusting van deze Peugeot is met verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, buitentemperatuurmeter en bagage afdekhoes behoorlijk compleet.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Peugeot in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Bij de veiligheidssystemen va

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen

Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?

Autotest | Peugeot 208 Verleidelijke lijnen

De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.

Plus

  • rijdt zo goed als hij eruit ziet
  • slimme iCockpit
  • moderne uitrusting

Min

  • verhoging in vloer bij e-208
  • onwennige bediening infotainment-systeem
  • matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak

Conclusie

Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.

Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.

Deel deze advertentie