Peugeot 206 1.4 Air-line 3 E APK ,AIRCO,5DRS

€ 1.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 190.817 km
Deuren 5
Kenteken 53-SL-LS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Peugeot 206 1.4 Air-line 3 E APK ,AIRCO,5DRS


€ 1.750,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 190.817 km
Deuren 5
Kenteken 53-SL-LS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Roode
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Utrechtsestraatweg 86
Postcode 3445 AW
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 453322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfroode.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2005 - feb 2008

Technische informatie
Koppel: 120 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 167 x 144 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 925 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 510 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 4

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

* KONINGSDAG GESLOTEN !!!

* ZONDAG 28-04-2024 GEOPEND OPEN VAN 11:30 TOT 15:00 !!

-TEVENS ZIJN WIJ AANGESLOTEN BIJ DE STICHTING NATIONALE AUTOPAS DUS ELKE AUTO WORD AFGELEVERD MET EEN NATIONALE AUTOPAS!

+- altijd 70 occasions op voorraad en een eigen werkplaats voor onderhoud en service van u auto.
ook kunnen onze auto's geleverd worden met 3,6,12 maand schriftelijke garantie met garantie certificaat.
elke keuring is toegestaan dekra,anwb,rdw enz enz.
kom eens langs een kijkje nemen in onze overdekte showroom de koffie staat voor u klaar.

Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Autobedrijf Roode niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact opnemen met Autobedrijf Roode Tel: 0348-453322.


Autobedrijf Roode.
Utrechtsestraatweg 86 3445 AW WOERDEN
Tel 0348-453322 B.G.G. 06-81624845
of www.autobedrij05oode.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie