Nissan Qashqai 1.6 Visia 67.000KM,GOED ONDERHOUDEN ZONDAG 28-4-2024 GEOPEND

€ 7.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-09-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 67.685 km
Deuren 5
Kenteken 75-XT-LF Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Nissan Qashqai 1.6 Visia 67.000KM,GOED ONDERHOUDEN ZONDAG 28-4-2024 GEOPEND


€ 7.750,-

Algemeen

Bouwjaar 28-09-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 67.685 km
Deuren 5
Kenteken 75-XT-LF Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Roode
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Utrechtsestraatweg 86
Postcode 3445 AW
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 453322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfroode.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2007 - feb 2010

Technische informatie
Koppel: 156 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.272 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)

4 zeisoenen banden !
zeer goed onderhouden!
inruil mogelijk!

= Bedrijfsinformatie =

* KONINGSDAG GESLOTEN !!!

* ZONDAG 28-04-2024 GEOPEND OPEN VAN 11:30 TOT 15:00 !!

-TEVENS ZIJN WIJ AANGESLOTEN BIJ DE STICHTING NATIONALE AUTOPAS DUS ELKE AUTO WORD AFGELEVERD MET EEN NATIONALE AUTOPAS!

+- altijd 70 occasions op voorraad en een eigen werkplaats voor onderhoud en service van u auto.
ook kunnen onze auto's geleverd worden met 3,6,12 maand schriftelijke garantie met garantie certificaat.
elke keuring is toegestaan dekra,anwb,rdw enz enz.
kom eens langs een kijkje nemen in onze overdekte showroom de koffie staat voor u klaar.

Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Autobedrijf Roode niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact opnemen met Autobedrijf Roode Tel: 0348-453322.


Autobedrijf Roode.
Utrechtsestraatweg 86 3445 AW WOERDEN
Tel 0348-453322 B.G.G. 06-81624845
of www.autobedrij05oode.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie