Bouwjaar | 29-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.762 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-476-DB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.762 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-476-DB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Larenstein |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | C. de Haasweg 40 |
Postcode | 3721 TK |
Plaats | Bilthoven |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2205058 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolarenstein.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov 2018 - mrt 2021
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.885 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afn.trekhaak incl.13 polige aansluiting, boordcomputer update en een witte kentekenplaat bij aflevering heeft een actie-meerprijs van € 795,-
= Bedrijfsinformatie =
Inruil mogelijk. Prijswijzigingen, advertentie- en typefouten voorbehouden. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Tevens kunnen wij uw "nieuwe" auto tegen messcherpe tarieven en voorwaarden financieren en verzekeren! Vraag er naar en vergelijk!
Al onze auto's adverteren wij met meeneemprijzen, u kunt kiezen uit de volgende afleverpakketten:
- Pakket 1 a 150 euro:
Nieuwe Apk, vloeistoffen op niveau zetten, auto reinigen binnen en buiten en de auto op naam zetten
- Pakket 2 a 500 euro:
Nieuwe Apk, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema , Distributie vervangen indien nodig, Auto Poetsen binnen en buiten, Tenaamstellen en 3 maanden garantie motor en versnellingsbak/automaatbak
tot 10.000 km.
- Pakket 3 a 1500 euro:
Alles zoals in pakket 2 incl.12 maanden Bovag garantie(Personenauto's) / 3 maanden Bovag garantie(Bedrijfsauto's)volgens de algemene Bovag bepalingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai e-Power | Elektrische auto voor beginners
Nissan heeft zich ten doel gesteld om elektrisch rijden bereikbaar te maken voor iedereen. Daarom biedt Nissan behalve volledig elektrische auto's ook tussenvormen aan. Eén daarvan is het zogenaamde "e-Power"; een nieuwe techniek die veel van de voordelen van elektrisch rijden zou bieden, zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Doet e-Power wat het belooft?
De Nissan Qashqai e-Power is kort gezegd een elektrische auto op benzine. Dit concept werkt maar half. e-Power biedt wel het comfort van elektrisch rijden, maar is niet zuiniger dan een gewone hybride
Plus
- veel van de voordelen van elektrisch rijden
- beter weggedrag dan conventionele versie
- zelfde actieradius als een benzine-auto
Min
- niet zuiniger dan parallel hybride of kleine turbomotor
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Doet de e-Power techniek van Nissan wat het belooft? Slechts half. Deze constructie van een benzinemotor die stroom opwekt voor een elektromotor biedt inderdaad de rust, het comfort en de souplesse van elektrisch rijden. Bovendien kan, net als in een elektrische auto, met één pedaal worden gereden.
Echter, afhankelijk van de omstandigheden is wel degelijk merkbaar wanneer de benzinemotor bijspringt en/of extra energie genereert. Het belangrijkste probleem is echter: het verbruik is niet lager dan dat van een traditionele hybride en zelfs niet lager dan dat van een kleine, moderne turbomotor. En ondanks het feit dat deze zogenaamde "seriële hybride" eenvoudiger en dus voordeliger is om te fabriceren dan een parallel hybride, ligt de aanschafprijs niet lager. Vanwege de CO2-uitstoot is de Qashqai e-Power in Nederland zelfs niet voordeliger dan een volledig elektrische auto!
Kort gezegd is de Nissan Qashqai e-Power een elektrische auto op benzine. Deze Qashqai is daarom alleen zinvol voor regio's waar de laadstructuur te wensen over laat en/of elektrisch rijden nog in de kinderschoenen staat.