Nissan Leaf 39 kWh N-Connecta | Navi | Clima | Cruise | Stoelverw.| LMV. | 360º Camera | Lage KM-stand | Geen Import

€ 20.945,- incl. BTW

Bouwjaar 23-11-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.049 km
Deuren 5
Kenteken T-646-PL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Nissan Leaf 39 kWh N-Connecta | Navi | Clima | Cruise | Stoelverw.| LMV. | 360º Camera | Lage KM-stand | Geen Import


€ 20.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-11-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.049 km
Deuren 5
Kenteken T-646-PL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto Veenendaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Einsteinstraat 45
Postcode 3902 HN
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 546111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 320 Nm

Aandrijving
Actieradius: 270 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 449 x 179 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg

Accu
Accu: 39 kWh
Accu laden: 6.6 kW
Accu snelladen: 50 kW

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Hij levert uitstekende prestaties en doet dat met zorg voor het milieu. Maar tegelijk is de Nissan LEAF ook gewoon een auto die u volop ruimte en comfort biedt. Een elektrische auto is echt niet meer alleen voor korte ritjes. Het rijbereik van deze auto biedt voldoende ruimte voor uw dagelijkse ritten. Daardoor kan het opladen vaak 's nachts gebeuren. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Geen gekleum meer in de koude dagen. Het verwarmd stuurwiel voelt als een weldaad na het ijskrabben. Ook achterin heerst een luxe sfeer, vanwege de verwarmde achterbank. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, actieve hoofdsteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

U kunt het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het full map navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Nissan zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Ook is de auto voorzien van adaptive cruise control en parkeersensoren voor en achter. Eenkennig is deze auto wel. Instappen en starten kan alleen als u de keyless start-token op zak heeft.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. Deze auto heeft actieve dodehoekdetectie. Dit veiligheidssysteem helpt u om aanrijdingen te voorkomen. Het laatste

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie