Bouwjaar | 01-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.345 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 7-SKX-80 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 11.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.345 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 7-SKX-80 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rekro Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Turbinestraat 1 |
Postcode | 3903 LV |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 551142 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rekroautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2013 - jul 2014
Modelcode: R61
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 179 x 152 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Nette en complete Origineel Nederlandse Mini Paceman 1.6D Cooper Chili bj. 11-2013 met slechts 119.000km gereden incl. NAP Pas en Onderhoudshistorie met oa.Airco/ECC,Cruisecontrol,Navigatie Fullmap,Half Leder Interieur,Parkeersensoren achter,Chrome pakket,Xenon,Lm-velgen etc. etc.
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor meerdere foto's op www.rekroautos.nl.
Inruil is mogelijk.
Voor een gunstige auto financiering of auto verzekering klikt u op onze button.
Een Dekra of Merk-dealer aankoopkeuring behoort tot de mogelijkheden.
Graag tot ziens bij Rekro Auto's aan de Turbinestraat 1 te Veenendaal.
Wij zijn regelmatig onderweg om zorg te dragen voor nieuwe aanvoer van onze voorraad occasions. Belt u even voor het maken van een afspraak, dan zorgen wij ervoor dat de auto klaarstaat voor uw proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Paceman | Commercieel denken
De nieuwe generatie van de legendarische Mini is een succes, daar is geen twijfel over mogelijk. En om dat succes te vergroten brengt de fabrikant allerhande varianten uit. Net als vroeger zijn er een stationcar en een cabrio. Maar... toen niet meer uit het verleden kon worden geput, ging Mini nieuwe uitvoeringen verzinnen. De laatste variant is de "Paceman".
De Paceman biedt de ruimte en vierwielaandrijving van de Countryman. Daarbij zorgen de sterke motoren voor prima prestaties, terwijl de complete uitrusting alles combineert van de andere modellen.
Plus
- uitstekende wegligging
- onderscheidende vormgeving
Min
- vermoeiend op lange afstand
- leeftijd begint te tellen (achterhaalde techniek)
Conclusie
Marketing les 1: Zoek een gat in de markt en vul het. Les 2: als er geen gat is, maak het dan. Nadat MINI alle denkbare varianten had uitgebracht op het legendarische model uit de vorige eeuw, werden nieuwe varianten bedacht. De Paceman moet nu als kers op de taart het beste van alle MINI's combineren.
In vele opzichten is dat gelukt. De Paceman biedt de ruimte en vierwielaandrijving van de Countryman. Daarbij zorgen de sterke motoren voor prima prestaties, terwijl de complete uitrusting alles combineert van de andere modellen. Het weggedrag is op-en-top MINI en dus is ook het rijplezier gegarandeerd.
De vraag resteert echter? Wie zit hier op te wachten? De geschiedenis leert dat soortgelijke mengelmoesjes van andere merken (SsangYong Actyon, Kia Soul, BMW X6) nauwelijks aanslaan. Bovendien blijft het een raadsel waarom het belangrijkste gat in de markt nog steeds niet is gevuld: wanneer komt er een MINI die daadwerkelijk mini is? Wanneer wordt de kleine Rocketman die MINI in 2011 toonde in productie genomen?