Bouwjaar | 06-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 256.674 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 13-XK-ZV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 256.674 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 13-XK-ZV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Henk Heikamp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dynamostraat 2 |
Postcode | 3903 LK |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 518424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.henkheikamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3699 x 1683 x 1407 cm
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Leuke Mini Cooper. Prima rijdend alleen is er een motorstoring actief
Bent u opzoek naar een betrouwbare en een leuke auto, dan bent u bij ons op het juiste adres! Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring in de autobranche en door onze grote netwerk kunnen wij auto's leveren voor scherpe prijzen.
Geen afleverkosten, geen dure showroom of 5 man personeel.
Wij adverteren uitsluitend met het juiste bouwjaar, kilometerstand en APK-datum. Om teleurstellingen te voorkomen, graag even bellen voordat u vertrekt voor een bezichtiging en proefrit. Onder het genot van een bakje koffie kunt u onze auto's gerust bezichtigen. Buiten onze reguliere openingstijden om, is het ook mogelijk om een afspraak te maken voor een proefrit en bezichtiging.
Inruil van uw huidige auto is ook mogelijk bij ons.
Wij zijn een erkend bedrijf en aangesloten bij RDW. Directe tenaamstelling en vrijwaring is dan ook 24/7 mogelijk bij ons.
Wij zijn telefonisch (0318-518424 / 06-53498578) of
Via whatsapp (06-82064834) te bereiken
E-mail: info@henkheikamp.nl
Bezoekadres Dynamostraat 2, 3903 LK Veenendaal
= Bedrijfsinformatie =
Op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.