Mini Cooper 3-Deurs Aut. Classic Panoramadak / Head-Up Display / 17 LMV / Active Cruise Control

€ 33.900,- incl. BTW

Bouwjaar 26-07-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 10.598 km
Deuren 3
Kenteken T-917-NG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Mini Cooper 3-Deurs Aut. Classic Panoramadak / Head-Up Display / 17 LMV / Active Cruise Control


€ 33.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-07-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 10.598 km
Deuren 3
Kenteken T-917-NG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ekris Zeist
Contactpersoon Taco Schouten
Adres Blanckenhagenweg 2224
Postcode 3712 DE
Plaats Huis ter Heide Ut
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6925872 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ekris.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug 2021 - 2024
Modelcode: F55/F56
Typenummer: 31DH

Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.610 kg

Interieur
Interieurkleur: Lounge Carbon Black
Bekledingcode: TYE1
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: MINI Occasions NEXT

Hatchbacks zijn populair. Relatief licht en zuinig, en toch als het moet een indrukwekkende hoeveelheid ruimte. Helemaal als de achterbank wordt weggeklapt. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze MINI heeft verwarmbare voorstoelen. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Geniet van het uitzicht naar buiten door het riante glazen panoramadak. Verder is de MINI uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, donker getint glas achter, witte knipperlichten, antracietkleurige hemelbekleding, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Kies de muziek waarvan u houdt, dankzij de DAB-radio klinkt het altijd geweldig. Intussen bedient u het audiosysteem en het in dashboard opgenomen navigatiesysteem met de knoppen op het stuur. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De elektronische systemen in deze MINI helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regen- en lichtsensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Voorzien van keyless start. Dat betekent: met de elektronische sleutel op zak is een druk op de knop genoeg om de auto te starten. De MINI is standaard voorzien van: verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze MINI in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Jachtvliegers weten het al jaren: belangrijke info projecteer je in je zichtveld zodat je je hoofd niet meer hoeft te draaien. De hier aanwezige head-up display doet precies hetzelfde! Dankzij veiligheidsvoorzieningen als autonoom remsysteem en voetgangersbescherming, bent u s

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie