Bouwjaar | 28-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-543-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-543-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Knoop Maarssen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kometenweg 7 |
Postcode | 3606 BD |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 586444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.knoopweb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 19
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 458 x 185 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.105 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 28-02-2030
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: KNOOP PAKKET NIEUWE AUTO (All-in prijs) :
- 0 -beurt
- Reinigen van het voertuig
- Wielslotset
- Luxe kentekenplaten
- €50,- brandstof
- RDW-Leges
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
DIRECT UIT VOORRAAD LEVERBAAR MAZDA CX-5 e-Skyactiv-G M-Hybrid 165pk automaat Homura met als extra Comfort Pack en Machine Gray metallic lak. Nu met € 4.150,- voorraad voordeel!
De vooruitstrevende hybride aandrijflijn van deze auto geeft vandaag al antwoord op de belangrijke vragen van morgen. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 10 Deze Mazda CX-5 is voorzien van een hybride motor. Dat betekent dat de aandrijving wordt geleverd zoor zowel een brandstofmotor als een elektromotor, die slim samenwerken om zuinig over de weg te gaan. Binnenin zien we een fraai afgewerkt lederen interieur. Zelfs als het buiten ijzig koud is, kunnen zowel de bestuurder als de passagiers op de achterbank snel opwarmen, dankzij de verwarmbare stuurwiel en de achterbankverwarming. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto helpt u bij het navigeren door lastige rijbanen en het drukke stadsverkeer. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Filerijden zal nooit een pretje worden. Maar met de file assistent wordt het wél relaxter. Deze geavanceerde optie zorgt dat u automatisch de juiste afstand tot de voorligger houdt en remt bovendien als de rij tot stilstand komt. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Oliepeil, bandenspanning, sloten en andere functies
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.