Bouwjaar | 28-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-539-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 41.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-539-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Knoop Maarssen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kometenweg 7 |
Postcode | 3606 BD |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 586444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.knoopweb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 458 x 185 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 551 kg
GVW: 2.075 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart leder, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Leaseprijs: € 599 p/m (private lease, 60 maanden, 10.000 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 28-02-2030
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: KNOOP PAKKET NIEUWE AUTO (All-in prijs) :
- 0 -beurt
- Reinigen van het voertuig
- Wielslotset
- Luxe kentekenplaten
- €50,- brandstof
- RDW-Leges
Direct uit voorraad leverbaar Mazda CX-5 e-Skyactiv G Mild Hybrid 165pk in de Exclusive-Line uitvoering met als extra metallic lak Zircond Sand. Betreft een nieuwe auto. Nu met € 5.040,- VOORRAAD VOORDEEL!
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Mazda CX-5. Het gaat hier om een nieuwe auto, die uit voorraad leverbaar is. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Kou en regen maken geen indruk. Binnen zit u comfortabel dankzij de stoelverwarming. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Deze Mazda CX-5 heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. Natuurlijk behoren dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Soms wil je goed geluid kunnen voelen! Het high performance audiosysteem bedient u op uw wenken. Door de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons bent u verlost van kabels en snoertjes. Het opladen gaat simpel door de smartphone in de speciale houder te plaatsen. Bij de uitrusting van dit systeem behoren ondermeer: full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten en de adaptive cruise control zorgt automatisch voor de juiste afstand tot uw voorligger. Te weinig afstand tussen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.