Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 31.790,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Knoop Maarssen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kometenweg 7 |
Postcode | 3606 BD |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 586444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.knoopweb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 51 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 8.0 mm; Bandenprofiel rechts: 8.0 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 8.0 mm; Bandenprofiel rechts: 8.0 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.311 kg
Wielbasis: 273 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Leaseprijs: € 529 p/m (private lease, 60 maanden, 10.000 km, informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden)
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 30-06-2030
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: KNOOP PAKKET NIEUWE AUTO (All-in prijs) :
- 0 -beurt
- Reinigen van het voertuig
- Wielslotset
- Luxe kentekenplaten
- €50,- brandstof
- RDW-Leges
Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden
DIRECT LEVERBAAR Mazda3 Hatchback e-Skyactiv-G 150 M-Hybrid Homura in de kleur Jet Black Mica. NU MET € 3.950,-,- VOORRAADKORTING
Laat u niets wijsmaken, deze Mazda 3 biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze nieuwe auto is nu uit voorraad leverbaar. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Onderdeel van de uitgebreide uitrusting van deze auto is stoelverwarming. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, snelheidsbegrenzer, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Om de audiofuncties onderweg aan te passen, hoeft u alleen maar gebruik te maken van de audiobediening op het stuur. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het full map navigatiesysteem. Kabelkluwens en stekkerslingers van smartphones zijn hier niet aan de orde. De draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons maakt opladen strak, simpel en snel. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. De hoogwaardige achteruitrijcamera en het display met hoge resolutie zorgen dat helemaal niets u meer ontgaat van wat er achter de auto gebeurt. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Mazda heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting. Bovendien is er regensensor aan boord, maar ook een adaptive cruise control. Een druk op de knop en starten maar! Dat kan dankzij keyless start. De uitrusting van deze Mazda is met lederen versne
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.