Maserati Levante Hybrid GT | Fuoriserie interior | Nerissimo Pack | Bowers & Wilkins | Sunroof |

€ 181.750,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken MA-26-68 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 242 kW (330 pk)

Maserati Levante Hybrid GT | Fuoriserie interior | Nerissimo Pack | Bowers & Wilkins | Sunroof |


€ 181.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken MA-26-68 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 242 kW (330 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Louwman Exclusive Cars B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Proostwetering 53
Postcode 3543 AC
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2212151 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwmanexclusive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • alarmsysteem
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: jul 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 245 km/u
Ledig gewicht: 1.990 kg
Wielbasis: 300 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 2.031 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen

De Maserati Levante Hybrid MY23 - Performance Charged
De Levante hybrid is de eerste Hybride SUV van Maserati. Er wordt gebruik gemaakt van een Mild Hybrid syteem, met een Belt Starter Generator (BSG) en een elektrisch compressor of wel E-booster.

Het hybride systeem werkt altijd in combinatie met de 2.0L viercilinder benzinemotor, hier komt de term Mild Hybrid vandaan. De combinatie levert gezamenlijk 330PK en brengt u binnen 6.0 seconden van stilstand naar 100 KM/u. Ten opzichte van de benzine uitvoering wordt er 20% brandstof bespaard. Het systeem werkt als volgt; De BSG vangt energie op die vrijkomt wanneer u uw voet van het gaspedaal haalt. Deze energie wordt opgeslagen in de 48V accu die zich achterin de auto bevindt. De E-Booster maakt weer gebruik van deze opgeslagen energie bij bijvoorbeeld langere start en stop periodes en extra koppel bij lage snelheden.

Bij het 2023 model zijn een aantal updates doorgevoerd. Zo is Maserati overgestapt naar een nieuw infotainment systeem van TomTom, welke groter (10.1'') en nog gebruiksvriendelijker is. Apple Carplay/ Android auto systemen zijn draadloos te gebruiken en Maserati maakt gebruik van internet verbinding voor de laatste verkeersinformatie. Op het gebied van connectiviteit is MaseratiConnect gelanceerd, een app waarmee u altijd verbonden bent met uw voertuig. Qua design geeft Maserati een knipoog aan de 3200GT uit het verleden, met de vernieuwde 'Boomerang-tail lights'. Daarnaast is de vormgeving van de logo's vernieuwd, op onder andere de neus en de A-stijl.

Deze Levante is uitgevoerd in de unieke Metallic kleur 'Grigio Maratea' met 'Nerissimo Pack', dus zwarte details als sierlijsten, in de kleur mee gespoten portiergrepen en 21'' Hoogglans zwarte wielen met Gele remklauwen.
Een mooie optie is het 'Sport Sportpackage', met onder andere: Sport stoelen, Adaptive Led-Headlights, spoiler achterzijde en sportieve grille en splitter aan de voorzijde.

Het interieur van de Levante is van een afwerkingsniveau zoals alleen Maserati dat kan. Zwart Pienofiore lederen interieur met de bijzondere 'Fuoriserie' Gele stiksel met Piano lak zwarte inleg. De sunroof zorgt voor de perfecte lichtinval in het interieur en het geluid wordt verzorgd door Bowers & Wilkins.

Deze Maserati Levante is uitgerust met de volgende opties:

QAW1 F.Serie-Stitch. Trident Head.
QRB4 MTC Plus With Navi & DAB
QRF9 Dark Mir

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Maserati Levante Trofeo | Dansen op een vulkaan

Maserati staat voor exclusieve en sportieve auto's. Nu gaat het merk daarin een stap verder met de komst van het "Trofeo"-label. Een Trofeo is nog sneller en dus nog exclusiever dan een standaard Maserati. De eerste Trofeo betreft de Levante, die met een achtcilinder motor met dubbele turbo tot één van de sterkste auto's ooit van het merk behoort. De Levante Trofeo was aanvankelijk alleen bedoeld voor Amerika en China, maar komt nu ook naar Europa. Dus doe de gordel om, zet een helm op en ga mee voor een proefrit met de eerste Trofeo van Maserati.

Autotest | Maserati Levante Trofeo Dansen op een vulkaan

De Levante Trofeo is een grote SUV die imponeert met de prestaties en het Maserati-label. In cijfers gemeten is er weinig verschil met de concurrentie, maar de belevenis is nog intenser.

Plus

  • spectaculair snel
  • extravagante vormgeving
  • rijke, moderne uitrusting

Min

  • uitlaatgeluid vermoeiend op lange afstanden
  • (Zeer) hoog verbruik

Conclusie

Wie op zoek is naar een grote SUV doet dat veelal om een droom in vervulling te laten gaan, niet omdat alleen die auto de benodigde functionaliteit biedt. De ultieme invulling van die droom is dan ook nog eens een snelle uitvoering van een grote SUV. Met de introductie van het "Trofeo"-label gaat Maserati nu de concurrentie aan met de allersnelste SUV's van doorsnee merken.

Ten opzichte van grote SUV's van andere merken blijft de Levante op twee punten achter: de ruimte achterin en de ergonomie. De uitrusting (inclusief de veiligheidsvoorzieningen), het comfort en natuurlijk de prestaties zijn minstens zo goed. En terwijl de modellen van Maserati veelal duurder zijn dan gemiddeld vanwege de hogere CO2-uitstoot, geldt dat niet voor deze Trofeo. De Levante Trofeo is even (on)zuinig als de directe concurrenten en heeft daarom grofweg eenzelfde prijskaartje. Voor die prijs biedt Maserati echter nog meer sensatie. De Levante Trofeo is vrij van iedere vorm van subtiliteit of bescheidenheid. De Levante schreeuwt om aandacht, de achtcilinder brult het uit en de bestuurder giert het uit als de Trofeo zijn kunnen mag tonen.

Deel deze advertentie