Maserati Ghibli 3.0 V6 Modena S Q4 | Sunroof | Nerissimo Pack | Harman Kardon |

€ 144.900,- incl. BTW

Bouwjaar 07-06-2022
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 10.614 km
Deuren 4
Kenteken MA-90-70 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.979 cc
Vermogen 316 kW (430 pk)

Maserati Ghibli 3.0 V6 Modena S Q4 | Sunroof | Nerissimo Pack | Harman Kardon |


€ 144.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-06-2022
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 10.614 km
Deuren 4
Kenteken MA-90-70 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.979 cc
Vermogen 316 kW (430 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Louwman Exclusive Cars B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Proostwetering 53
Postcode 3543 AC
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2212151 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwmanexclusive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • alarmsysteem
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 580 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 286 km/u
Ledig gewicht: 1.935 kg
Wielbasis: 300 cm

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,1 l/100km (1 op 8,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 1.250 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen

Voor u staat een Maserati uit 2022, wat betekent dat er een aantal updates zijn doorgevoerd. Voor de MY22 is Maserati overgestapt naar een nieuw infotainment systeem van TomTom, welke nog gebruiksvriendelijker is. Zo zijn de Apple Carplay/ Android auto systemen draadloos te gebruiken en maakt Maserati gebruik van internetverbinding voor de laatste verkeersinformatie. Op het gebied van connectiviteit is MaseratiConnect gelanceerd, een app waarmee u altijd verbonden bent met uw voertuig. Qua design geeft Maserati een knipoog aan de 3200GT uit het verleden, met de vernieuwde 'Boomerang-tail lights'.

Door de 'Grigio' paint in combinatie met het Nerissimo Pack en de gele remklauwen springt deze Ghibli Modena S in het oog en is hij niet te missen. Prachtige details als de sportbumper, achterspoiler en 21" Titano velgen maken het plaatje compleet. De 3.0 V6 benzinemotor, het sportieve onderstel, de gewichtsverdeling van 50/50 en de vierwielaandrijving maken de auto niet alleen een lust voor het oog, maar ook een plezier om mee te rijden. Met 430 pk kent de Ghibli een topsnelheid van 286km/u.

Het interieur van de Ghibli is van een afwerkingsniveau zoals alleen Maserati dat kan. Deze Ghibli is voorzien van een Tan lederen interieur en subtiele hoogglanszwarte accenten. De Modena S beschikt over elektrisch verstelbare sportstoelen, een lederen sportstuur met schakelpaddels en inox pedalen met rubberen inzet voor extra grip.

Naast zijn sportieve karakter is de Ghibli ook uitgerust met diverse opties om alle inzittenden veilig en comfortabel te vervoeren. Een elektrische sunroof, 10.1" touchscreen voor navigatie en entertainment, verwarmde voorstoelen, Stop&Go functie, highway assist, verkeersbord detectie en dodehoekbewaking zorgen ervoor dat deze Ghibli zeer compleet is.

Deze Maserati Ghibli SQ4 GranSport is onder andere voorzien van de volgende opties/ uitrusting:

QJTE Sport Seats
QLSU Forward Collision Warning
QMFG Full Led Headlamps-Dark Finish
QRB4 MTC Plus With Navi & DAB
QSJB Traffic Sign Recognition (TSR)
Q070 Rear Privacy Glass
Q2DS Ecological Level Euro 6d Final
Q2XY Active Driving Assist
Q210 Metallic Paint
Q3LN Welcome Pack
Q3XY Connectivity Pack
Q3YY Comfort Package
Q4SU Black Brake Calipers
Q4YG Premium Sound System
Q400 Power Sunroof
Q452 Heated Front Seats
Q5J1 Nerissimo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati

Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?

Autotest | Maserati Ghibli Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati

De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • exclusief en bevoorrecht gevoel
  • spectaculaire prijsdaling

Min

  • matige hoofdruimte voorin
  • matrige ruimte achterin
  • niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer

Conclusie

Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.

De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.

Deel deze advertentie