Maserati Ghibli Hybrid GT Edizione Finale voordeel van ¤15.878,- | Heated Front Seats | Driver Assistance Pack Plus | Power Sunroof |

€ 154.657,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 4
Kenteken MA-95-51 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 242 kW (330 pk)

Maserati Ghibli Hybrid GT Edizione Finale voordeel van ¤15.878,- | Heated Front Seats | Driver Assistance Pack Plus | Power Sunroof |


€ 154.657,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 4
Kenteken MA-95-51 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 242 kW (330 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Louwman Exclusive Cars B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Proostwetering 53
Postcode 3543 AC
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2212151 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwmanexclusive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • alarmsysteem
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: jul 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 255 km/u
Ledig gewicht: 1.878 kg
Wielbasis: 300 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

De Maserati Ghibli is de eerste hybride Maserati. Er wordt gebruik gemaakt van een Mild Hybrid systeem, met een Belt Starter Generator (BSG) en een elektrisch compressor of wel E-booster.

Het hybride systeem werkt altijd in combinatie met de 2.0L viercilinder benzine motor, hier komt de term Mild Hybrid vandaan. De combinatie levert gezamenlijk 330PK en brengt u binnen 5.6 seconden naar de 100 KM/u. Ten opzichte van de benzine uitvoering wordt er 20% brandstof bespaard. Het systeem werkt als volgt; De BSG vangt energie op die vrijkomt wanneer u uw voet van het gaspedaal haalt. Deze energie wordt opgeslagen in de 48V accu die zich achterin de auto bevindt. De E-Booster maakt weer gebruik van deze opgeslagen energie bij bijvoorbeeld langere start en stop periodes en extra koppel bij lage snelheden.

Dit is Ghibli komt uit 2023, wat betekent dat er een aantal updates zijn doorgevoerd. Voor de MY23 is Maserati overgestapt naar een nieuw infotainment systeem van TomTom, welke groter (10.1'') en nog gebruiksvriendelijker is. Zo zijn de Apple Carplay/ Android auto systemen draadloos te gebruiken en maakt Maserati gebruik van internet verbinding voor de laatste verkeersinformatie. Op het gebied van connectiviteit is MaseratiConnect gelanceerd, een app waarmee u altijd verbonden bent uw voertuig. Qua design geeft Maserati een knipoog aan de 3200GT uit het verleden, met de vernieuwde 'Boomerang-tail lights'.

Deze Ghibli is uitgevoerd in 'Nero Ribelle' met 'Nerissimo Pack', dus zwarte details als sierlijsten en deurgrepen. Prachtige details als de sportbumper, Zwarte remklauwen en hoogglans zwarte 20" velgen maken het plaatje compleet.

Het interieur van de Ghibli is van een afwerkingsniveau zoals alleen Maserati dat kan. Deze Ghibli is voorzien van een zwart lederen interieur en subtiele 'Dark Mirror' accenten. De Ghibli beschikt over elektrisch verstelbare sportstoelen, een lederen sportstuur met schakelpaddels en inox pedalen met rubberen inzet voor extra grip.

Deze Maserati Ghibli Hybrid is uitgerust met de volgende opties:
QB8P SPORT PACK
QLSU Forward Collision Warning
QRB4 MTC Plus With Navi & DAB
QSJB Traffic Sign Recognition (TSR)
Q0TM Enhanced Cup Holders
Q04B Carbon Macrotwill Trim
Q070 Rear Privacy Glass
Q1TJ Paddle Shifters In Aluminium
Q2CT CU Free Brake Pads
Q2H0 Full Premium Package
Q2XY Active Driving Ass

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati

Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?

Autotest | Maserati Ghibli Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati

De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • exclusief en bevoorrecht gevoel
  • spectaculaire prijsdaling

Min

  • matige hoofdruimte voorin
  • matrige ruimte achterin
  • niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer

Conclusie

Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.

De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.

Deel deze advertentie